شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۶
فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: نسل جدید فرماندهان بسیج در خوزستان در حال فعالیت هستند و به این دلیل نیروسازی را در دستورکار قرار داده‌ایم.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: نسل جدید فرماندهان بسیج در خوزستان در حال فعالیت هستند و به این دلیل نیروسازی را در دستورکار قرار داده‌ایم.

حسن شاهوارپور در جلسه تودیع و معارفه فرماندهان سپاه ناحیه شوشتر اظهار کرد: بسیج نیرویی زایش‌گر و نیرو‌ساز است و به این دلیل در حال تربیت نسل جدید فرماندهان بسیج هستیم.

وی با اشاره به اینکه خوزستان توانمندی فرمانده سازی دارد، ادامه داد: در بسیج استان خوزستان نیروهای مستعدی وجود دارد که به این دلیل در حال کشف و تربیت آنها برای تصدی سمت‌های فرماندهی هستیم.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان با اشاره به خصوصیت‌های این نیروهای شناخته شده، افزود: این نیروها افرادی متخصص، معتقد و توانمند هستند که می‌توانند نسل جدید فرماندهان بسیج در خوزستان به شمار آیند.

شاهوارپور با اشاره به اینکه باید بر مشترکات تاکید کرد، گفت: باید بتوانیم بر مشترکات موجود در جامعه تاکید کنیم تا وحدت روز به روز بیشتر شود و به این دلیل فرصت را نباید از دست داد.

وی خاطرنشان کرد: مردم اصلی‌ترین داشته‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌آیند و به این دلیل از همه توان باید برای خدمت به این مردم شریف و توانمند استفاده کرد.

این مسئول افزود: دولت نقش خدمت‌گذار به مردم را دارد و باید در راستای خدمت به مردم یاریش کرد و به این دلیل تعامل با همه در دستور کار قرار دارد.

*مردم خود را ثابت کرده‌اند

وی با اشاره به حوادث روز 9 دی‌ماه گفت: روز 9 دی روزی است که ملت ایران ثابت کرد که هیچ‌گاه رهبری را تنها نمی‌گذارد و همیشه در خط مستقیم رهبری گام بر می‌دارد.

شاهوارپور با تأکید بر اینکه باید قدر این مردم را دانست، خاطرنشان کرد: باید دانست که این مردم خدمت صادقانه را انتظار دارند و به این دلیل از همه توان برای خدمت به مردم استفاده کنیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار