اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹
معاونت بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق اهواز گفت: در طول چهار ماهه گذشته تعداد 84 دستگاه ترانس پربار شبکه برق در کلانشهر اهواز با تلاش نیروهای عملیاتی این شرکت تعدیل بار شده‌اند.
سعید آقائی بیان کرد: شرایط نامناسب آب و هوایی و گرمای هوا در طول تابستان، اثرات نامطلوبی بر تجهیزات شبکه به‌ ویژه ترانسفورماتورها دارد.

وی افزود: در این زمینه ضروری است تا نسبت به برنامه‌ریزی برای اصلاح و تعمیرات پیشگیرانه این تجهیزات در کلانشهر اهواز با توجه به شرایط آب و هوایی این منطقه اقدام لازم انجام بگیرد.

معاونت بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق اهواز ادامه داد: یکی از عوامل مهم تاثیرگذار در سوختن و آسیب دیدن ترانسفورماتورهای شبکه در طول تابستان بهره‌برداری نامناسب و اضافه بار این تجهیزات بویژه در ساعات پیک یا اوج مصرف است.

آقائی عنوان کرد: در این راستا ضروری است به منظور حفظ و نگهداری این تجهیزات و جلوگیری از بروز حوادث نسبت به بارگیری و تعدیل بار ترانسفورماتورهای پر بار اقدام شود.

وی تصریح کرد: در طول چهار ماهه گذشته و بر اساس بارگیری سالیانه با شناسایی بیش از 80 درصد از ترانس‌های پربار و بیش از 30 درصد از ترانس‌های کم بار، تاکنون تعداد 84 دستگاه ترانس پربار شبکه برق در کلانشهر اهواز با تلاش نیروهای عملیاتی این شرکت تعدیل بار شده‌اند.

معاونت بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق اهواز خاطرنشان کرد: این اقدام به این منظور انجام گرفته است تا در تابستان سال جاری با کاهش خاموشی‌های اتفاقی و تامین برق مطمئن و پایدار، رضایتمندی مشترکین این شرکت فراهم شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار