شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۸

شوشان : جمعی از اهالی مردم شهرستان هندیجان در گفتگو با خبرنگار ما گفتند: چرا صندوق مهر امام رضا(ع) شهرستان هندیجان در اعطای وام بی عدالتی می کند؟

یکی از جوانان که در حاشیه دیدار مردمی نماینده مجلس شورای اسلامی در مسجد جامع برگزار شد با صدای بلند گفت: اگر نمی خواهید تسهیلات را از طریق این صندوق که مسئول آن تبدیل به قدرتی شده و کسی نمی تواند به سادگی با آن مبارزه کند،بدهید تبلیغ نکنید و یا اگر ندارید بگویید نداریم و یا درب آن را ببندید و برای مردم توقع ایجاد نکنید.

این شهروند در ادامه گفت:اگر کسی از افراد متصدی این صندوق نمی تواند به وظیفه خود عمل کند کنار برود و فردی اهل فکر و باسواد و مسئولیت پذیر جای او انجام وظیفه کند،البته باید این ر ا هم اضافه کنم که برای وام اشتغال زایی که مسئله بسیار مهمی است باید بگویم که هر جوانی برای اینکه این وام را دریافت کند باید ماهها در صف انتظار بماند و من شاهد بودم که برخی از خانواده ها به راحتی و بدون هیچ مشکلی وام خود رادریافت کرده اند، آیا این عدالت است که یکی وام را دریافت بکند و دیگری باید منتظر بماند؟

چندین خانواده را که 4 روزه وام گرفتند را می شناسم ولی من و جمعی دیگر الان چند سال در نوبت هستیم حقیقتا ما از سیستم اداری اطلاع داریم و کار انجام داده ایم پروانه کسب هم داریم .

مسئول صندوق مهر در پاسخ به انتقادات شدید مردم گفت:صندوق در حدود یک میلیارد تومان وام پرداخت کرده و در حال حاضر اعتباری ندارد که پرداخت کند این تنها پاسخ این مسئول بود وبه دیگر انتقادات مردم پاسخ نداد.

شریفی ساکن روستای کوت مهنا مسئول صندوق امام رضا در هندیجان است. در این سالهای اخیر انتقادات شدیدی از سوی مردم به مسئول این صندوق شده است و مردم خواهان تغییر رئیس و تمام کادر صندوق شده اند.

در این مراسم که با حواشی زیادی همراه بود به انتقاد شدید درباره آب شرب هندیجان که بسیار وضع اسفناکی دارد همراه بود .


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار