اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۸
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه مشکل کمی آب شهرستان‌های ایذه و دهدز تا پایان خردادماه سال آینده حل خواهد شد، گفت: به صورت اضطراری از سد کارون 3 آب مورد نیاز شهرستان ایذه تامین خواهد شد. همچنین طرحی مدنظر است تا از دریاچه کارون 3 آب مورد نیاز دهدز برای 5 یا 6 سال آینده تامین شود.

صادق حقیقی پور با اشاره به تلاش برای حل مشکل کمی آب در شهرهای ایذه و دهدز اظهار کرد: روز گذشته جلسه‌ای برای حل مشکلات آب در شهرهای ایذه و دهدز برگزار شد و در این جلسه مصوبات بسیار خوبی برای حل مشکلات کمی آب در این دو شهر انجام گرفت.

وی افزود: برای شهرستان ایذه یک طرح بسیار خوب مصوب شد تا این طرح به صورت فوری اجرایی و مشکل کمی آب در این شهرستان به صورت موقت حل شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به راهکار کوتاه مدت حل مشکلی کمی آب شهرستان ایذه عنوان کرد: در این زمینه دو حلقه چاه در این شهرستان هرچه سریعتر تجهیز و وارد مدار خواهند شد تا نیاز آبی مردم در این شهرستان رفع شود. همچنین پیش از این چند حلقه چاه نیز در اختیار شهرداری گذاشته شده که در صورت نیاز از آن‌ها برای تامین آب مورد نیاز مردم استفاده خواهیم کرد.

حقیقی پور ادامه داد: همچنین قرار است به صورت اضطراری از سد کارون 3 آب به میزان نیاز شهرستان ایذه انتقال داده شود تا طرح اصلی تامین آب این شهرستان که طرح آبرسانی به شمال شرق استان است به صورت کامل تکمیل شود.

وی با اشاره به حل مشکلات کمی آب در دهدز گفت: در این شهرستان نیز چند حلقه چاه وجود دارد که توسط شرکت آبفا خوزستان به سرعت تجهیز و وارد مدار خواهند شد. همچنین طرحی مدنظر است تا از دریاچه کارون 3 آب مورد نیاز این شهرستان برای 5 یا 6 سال آینده تامین شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان ادامه داد: طرح انتقال آب از دریاچه کارون 3 برای دهدز می‌تواند به عنوان یک طرح بلند مدت به منظور تامین آب این شهرستان نیز قرار بگیرد.

حقیقی پور عنوان کرد: در بحث انتقال آب به این شهرستان‌ها، سازمان آب و برق نسبت به میزان رهاسازی آب تصمیم‌گیری و اقدام خواهد کرد. در این زمینه با تلاشی که انجام خواهد گرفت، مشکل کمی آب شهرستان‌های ایذه و دهدز تا پایان خردادماه سال آینده حل خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار