اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲
امام جمعه اهواز گفت: دولت باید با کسانی که دست به احتکار زده و موجب ایجاد فساد اقتصادی شده اند مقابله کند.
آیت ا... سید محمدعلی موسوی جزایری در خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز در مصلای مهدیه این شهر افزود: فساد اقتصادی از فساد سیاسی بدتر است.

وی ادامه داد: از مسئولان درخواست می کنیم کسانی که در تهران دست به احتکار زدند و نیز دلارهای دولتی را خوردند با آنها برخورد کنند.

امام جمعه اهواز همچنین با اشاره به سالروز پیوند ازدواج امام علی (ع) و فاطمه زهرا (س) گفت: ازدواج آسمانی این دو، در روز اول ذی الحجه در مدینه بوده که آن را گرامی می داریم.

آیت ا... جزایری افزود: از جوانان می خواهیم در ازدواج به امام علی (ع) و فاطمه (س) اقتدا کنند و از فقر نترسند چرا که براساس قرآن منتظر نمانید و ازدواج کنید چراکه اگر فقیرید خداوند رزقتان را می رساند.

وی در ادامه گفت: برخی برای کار به من مراجعه می کنند اما فرزندان من هم کارشان آخوندی است همین الان اگر بخواهم کاری برای فرزندانم پیدا کنم نمی توانم.

امام جمعه اهواز افزود: جوانان ما باید حرفه ای را فرا بگیرند و به دنبال کار آزاد بروند نباید ازدواج را به خاطر نداشتن کار معلق بگذارند.

وی ادامه داد: جوانان نیز توقع خود را پایین آورند و والدین به آنها کمک کنند.

آیت ا... جزایری همچنین با اشاره به 21 مرداد روز حمایت از صنایع کوچک گفت: صنایع کوچک از صنایع بزرگ مهمتر هستند چرا که مربوط به مردم عادی هستند و اکثریت صنایع را به خود اختصاص می دهند و تعدادشان بالا است لذا برای دولت و مسئولان باید مهم باشد و به آن اهمیت داده شود.

وی با اشاره به 22مرداد روز حمایت از تشکل های مردمی نیز بیان کرد: امیدواریم تشکل های مردمی فعال تر از گذشته ظاهر شوند.

ایرنا/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار