اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱
علیرغم تمام شایعات
مدافع راست تیم ملی علیرغم تمام شایعات قصد بازگشت به فوتبال ایران را ندارد و امیدوار به حضور در تیمی اروپایی است.

 رامین رضاییان بعد از جدایی از پرسپولیس راهی لیگ بلژیک شد و با حضور در تمرینات تیم اوستنده در نهایت موفق به ثبت قرارداد با این تیم شد. او علیرغم مصدومیت گاه و بیگاه توانست نمایش قابل قبولی در جمع این تیم از خود به جا بگذارد. رضاییان اما با رویاپردازی بزرگ خود به دنبال حضور در تیمی مطرح‌تر است تا بتواند روزهای حضورش در فوتبال اروپا را درخشان کند.


جدایی مدافع راست ثابت تیم ملی در جام جهانی روسیه از تیم اوستنده و عدم حضور او در اخبار مربوط به نقل و انتقالات فوتبال اروپا طی چند وقت اخیر شایعات زیادی در خصوص بازگشت او به لیگ برتر ایران را داغ کرده است.


 ابتدا از سپاهان به عنوان مقصد او یاد می‌شد؛ تیمی که با امیر قلعه نویی به دنبال بستن تیمی کهکشانی و پایان دوران ناکامی چند فصل اخیر است. با این حال با بسته شدن فهرست طلایی پوشان اصفهانی او در ادامه به تراکتورسازی لینک شد. مالک متمول تراکتورسازی بعد از در اختیار گرفتن سرخپوشان تبریزی ابتدا با جذب جان توشاک و در نهایت بازگرداندن مسعود شجاعی و جلب رضایت اشکان دژآگه خبر از بستن تیمی قدرتمند داد.


 اتفاقی که حضور رامین رضاییان را نیز در جمع پرشورهای تبریزی تقویت می‌کرد. حضور مدیرعامل وقت تراکتورسازی (هوشنگ نصیرزاده) و محمدرضا زنوزی مالک این باشگاه در ترکیه به شدت بر شایعات افزود. با این حال حضور رامین رضاییان در استراحت پایان فصل در امارات، شایعات مربوط به جلسه مشترک طرفین را کاملا متنفی می‌کند. 


رضاییان که پیش از خروج از فوتبال ایران در مصاحبه‌ای با ورزش سه اعلام کرده بود در صورت بازگشت به لیگ برتر و در صورت نیاز باشگاه پرسپولیس تمایل دارد بار دیگر پیراهن سرخ را بر تن کند، اکنون تنها تراکتورسازی را خواهان خود در فوتبال ایران می‌بیند. مدافع راست تیم ملی که در سه بازی شاگردان کی روش در این رقابت‌ها حضوری فیکس و موفقیت آمیز داشت برنامه‌ای برای بازگشت به لیگ ایران ندارد.

 او نسبت به پیشنهادات مالی بیشتر برای بازگشت نیز عدم تمایل خود را اعلام کرده و آن را به واسطه قبول پیشنهاد مالی کمتر اوستنده در زمان حضورش در این تیم نسبت به دیگر تیم‌هایی که همان زمان در لیگ ایران رد کرده است و اعلام کرده در حال حاضر پیشنهاد مالی در اولویت او قرار ندارد.

 


مدافع راست تیم ملی اکنون سه پیشنهاد نه چندان قابل توجه در فوتبال اروپا دارد و به دنبال این است تا در فرصت باقی‌مانده در انتظار پیشنهادات بعدی بماند. او با اعلام اینکه در شرایط فعلی بازگشت به فوتبال ایران در اولویت او قرار ندارد و نمی‌خواهد شرایط سختی که برای حضور در قاره سبز به دست آورده را به راحتی از دست بدهد و هنوز شانس خود در این قاره را دنبال می‌کند عبور از پیشنهاد مالی برتر را رد می‌کند. پیشنهادی که به نظر می‌رسد تراکتورسازی با توجه به خصوصی سازی در راس آن قرار داشته باشد و مطمئنا پرسپولیس در شرایط فعلی (محرومیت از نقل و انتقالات و عدم تمایل برانکو برای بازگرداندن این بازیکن) در شرایط جذب او قرار ندارد.


این بازیکن این روزها تمرینات اختصاصی خود را در یکی از کمپ‌های تمرینی مجهز و با در اختیار گرفتن مربی اختصاصی پشت سر می‌گذارد تا در نهایت امیدوار به دستیابی به پیشنهاد موردنظرش باشد. هرچند شاید در نهایت عدم دستیابی به پیشنهاد مناسب نیز او را مجبور به حضور در تیمی گمنام اما ادامه حضور در فوتبال اروپا کند.


 رضاییان اکنون بزرگترین پوئن خود برای رسیدن به این مساله را حضور در ترکیب اصلی تیم ملی در جام جهانی روسیه می‌داند. جایی که توانسته برابر تیم‌های مراکش، اسپانیا و پرتغال جای ثابتی در ترکیب تیم کارلوس کی‌روش از آن خود کند و این مساله می‌تواند شانس بقای او در اروپا را افزایش دهد و بازگشتش به لیگ ایران را همچنان به تاخیر بیندازد.

ورزش سه/

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار