اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: با تشکیل بازار ثانویه ارز نوسان‌های بازار در حال کنترل است و هم اکنون شاهد کاهش قیمت سکه هستیم.


به گزارش ایرنا غلامرضا تاجگردون روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گچساران افزود: یکی از موضوعاتی که با هماهنگی ستاد تدابیر اقتصادی در شورای هماهنگی و جلسه‌های روسای سه قوه مطرح شد ساماندهی بازار بود.
وی اظهار داشت: بعد از نشست‌های متعدد و بررسی ایده‌ها و طرح‌های مختلف یک برنامه جامع تدوین شد و در دولت نیز به تصویب رسید.

تاجگردون تصریح کرد: در قوانین برخی از اصلاحات نیز لازم بود صورت بگیرد که با هماهنگی روسای سه قوه این موضوع مطرح که آثار مثبت آن را نیز در چند روز اخیر شاهد بودیم.
رئیس کمیسیون و برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تشکیل بازار ارز را برای رفع مشکل نوسان‌های بازار ضروری دانست و گفت: بازار تعادلی ارز و بازار ثانویه به یک سری مقررات نیاز داشت که تدوین شد.

تاجگردون اظهار داشت: ساماندهی بازرار ارز هم اکنون آغاز شده و در چند روز گذشته نیز شاهد کاهش نرخ برابری دلار در کشور بودیم هرچند برگشتن به سطح اول یک مقدار سخت است، ولی از التهابی که در بازار بود کاسته شد.
تاجگردون عنوان کرد: همکاری مردم، فعالان اقتصادی و افرادی که در زمینه عرضه و تقاضای ارز فعالیت دارند می‌تواند به ثبات بیشتر بازار کمک چشمگیری کنند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: فعالان اقتصادی می‌توانند با دقت و همراهی بیشتری فشار اقتصادی را بر دوش مردم کمتر کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار