شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰
استاندار خوزستان:
شریعتی:در مواردی که بخش خصوصی در حوزه بهداشت و درمان فعال است بخش دولتی نباید وارد شود.
غلامرضا شریعتی در آیین افتتاح پروژه درمانی بیمارستان آپادانا که امروز (۲۶ مردادماه) برگزار شد، با بیان اینکه حمایت از اقدامات بخش خصوصی در حوزه بهداشت و درمان وظیفه دولت است، اظهار کرد: یکی از موضوع هایی که همواره بیان می شود موضوع رفت و آمد توریست ها در خوزستان است و همیشه تاکید می شود که باید ماندگاری توریستها و ارایه خدمات درمانی و درآمدزایی به آنها مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: باید برای توریسم درمانی شرایطی فراهم کنیم که توریست‌ها همه مسائل و مشکلاتشان را در خوزستان رفع کنند و رغبت داشته باشند در استان خوزستان باقی بمانند.

شریعتی عنوان کرد: ثبات در تصمیم گیری ها و قوانین برای جذب توریست ها اهمیت دارد و موجب رونق و گسترش سایر موارد می شود.

استاندار خوزستان تصریح کرد: نباید با بخشی نگری عمل کنیم زیرا عمل با بخشی نگری آثار منفی بر جای می گذارد.

وی گفت: کیفیت کار پزشکان و رسیدگی به امور برای این کار یک مشوق محسوب می شود و با توجه به حضور پزشکان و اساتید بزرگ در سطح استان خوزستان شایسته نیست برخی از خدمات پزشکی در خوزستان ارائه نشود.

استاندار خوزستان تصریح کرد: در مواردی که بخش خصوصی در حوزه بهداشت و درمان فعال است بخش دولتی نباید وارد شود و تنها مواردی که بخش خصوصی در آن فعال نیست، بخش دولتی وارد کار شود.

شریعتی ادامه داد: بخش دولتی نباید به درمان نگاه اقتصادی داشته باشد.

وی افزود: بخش دولتی و خصوصی نباید در حوزه بهداشت و درمان رقابت کنند بلکه بخش خصوصی و دولتی باید با هم و در کنار هم مشکلاتشان را حل کنند.

شریعتی گفت: باورهای نادرست رایج در جامعه در خصوص توانمندی بهداشت و درمان باید اصلاح شوند که در این راستا نیاز به ورود و به روز کردن خدمات و تکنولوژی داریم تا شهروندان برای امور درمانی به خارج از استان سفر نکنند. 
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار