اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: نظام جمهوری اسلامی امانتی است که نزد ما قرار دارد. کسانی که به نظام اسلامی خیانت نکردند و به مردم خدمت کردند، بر گردن ما حق دارند و ما مدیون آن‌ها هستیم. وظیفه ما است که از این افراد قدردانی کنیم.
آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری در جشنواره شهید رجایی که امروز شنبه (سوم شهریورماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رجایی و شهید باهنر اظهار کرد: دو هزار شهید تقدیم کردیم تا این نظام مستقر شد. نظام جمهوری اسلامی امانتی است که نزد ما قرار دارد. کسانی که به نظام اسلامی خیانت نکردند و به مردم خدمت کردند، بر گردن ما حق دارند و ما مدیون آن‌ها هستیم. وظیفه ما است که از کسانی که خدمت کرده‌اند، قدردانی کنیم.

وی افزود: اخیرا وهابیان تبلیغ می‌کنند که در اهواز همه وهابی شده‌اند و شیعیان دیگر جایی در خوزستان و اهواز ندارند و همه با آنان بیعت کرده‌اند. البته ما در برابر این اقدامات از ظرفیت و توانایی‌های خود استفاده می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: در حال حاضر در ایام دهه ولایت هستیم. مسئولان ما می‌توانند نقش زیادی در پیروزی علیه اینگونه اقدامات دشمن داشته باشند. بدون شک اگر امکانات خود را به کار گیریم، در این جنگ پیروز می‌شویم. هر چند از نظر تکنولوژی و مادی در برابر آن‌ها بسیار ضعیف هستیم. 
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار