اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴
رئیس شورای شهر اهواز در خصوص اظهارنظرهایی مبنی بر اینکه برخی از اعضای شورا به دلیل "باندبازی" در جلسه انتخاب هیات رئیسه حضور پیدا نکرده اند، گفت: چنین چیزی وجود ندارد و اختلاف نظر در شورا و هیات رئیسه طبیعی است.
محمدجعفر فلسفی در خصوص دلیل لغو جلسه انتخاب هیات رئیسه شورای شهر اهواز، اظهار کرد: به دلیل اینکه به طور معمول جلسه شورای شهر دوشنبه ها برگزار می شد، برخی اعضای شورا برای روز دوشنبه (فردا) برنامه ریزی کرده بودند و من نیز به احترام این اعضا در جلسه امروز حضور پیدا نکردم.

فلسفی در خصوص اظهارنظرهایی مبنی بر اینکه برخی از اعضای شورا به دلیل "باندبازی" در جلسه انتخاب هیات رئیسه حضور پیدا نکرده اند، گفت: چنین چیزی وجود ندارد و اختلاف نظر در شورا و هیات رئیسه طبیعی است.

وی با تاکید بر لزوم حفظ انسجام بین اعضای شورای شهر، بیان کرد: اعضای شورا باید در جهت پیشبرد نظرات، به یکدیگر نزدیک شوند.

به گزارش ایسنا، قرار بود جلسه انتخاب هیات رئیسه شورای شهر اهواز امروز (سوم شهریور ماه) در صحن علنی شورا برگزار شود، که با وجود حاضر شدن تعدادی از اعضا و همچنین خبرنگاران، این جلسه به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضای حاضر در جلسه لغو شد.

مهران باباپور، محمدجعفر فلسفی(رئیس فعلی شورای شهر)، مازیار جهانبخشی، فتح الله حاجتی، حسین حیدری و محمدهادی قنوات غایبان این جلسه بودند. 
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار