اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۶
نامه ۵ هزار نفر از بانوان اهواز خطاب به نمایندگان اهواز :
نظر به فرمان مهم رهبر معظم انقلاب که ورود لشکر جوانان مؤمن و انقلابی به مطالبه گری آرمان های انقلاب را راه حل مقابله با تهاجم وسیع و پرحجم دشمن خواندند، جمعی از بانوان شهرستان اهواز بر آن شدند تا با توجه به مشکلات اقتصادی کشور و نیز مسائل خاص خوزستان از شرایط بد آب و هوایی تا افزایش بیکاری و فقر با وجود منابع عظیم نفتی و صنایع گسترده در این استان، مطالبات خود را در قالب بیانیه و طوماری با امضای هزاران نفر از بانوان اهوازی مطرح کنند. 

در بخشی از بیانیه این طومار آمده :

 «امروز که مردم با وجود وسوسه‌ها و القائات دشمنان  انقلاب، برای حفظ نظم و امنیت خود و نظام، نجابت به خرج داده و به دعوت منافقین برای شرکت در تجمعات خیابانی پاسخ منفی دادند و اذعان دارند که تاثیر ناکارآمدی دولت در بوجود آمدن شرایط سخت معیشتی ایشان چند برابر کارشکنی های دشمنان و تحریم ها بوده،  در شرایط اینچنینی از وظایف نمایندگان مجلس است که از ابزارهای قانونی که در اختیار دارند برای اجبار دولت به انجام وظایفش و سرعت بخشیدن به اقداماتش استفاده کنند و رییس جمهور باید به سوال مردم از طریق نمایندگانشان در مجلس پاسخگو باشد. چرا نام هیچ یک از نمایندگان اهواز در ذیل نامه سوال از رییس جمهور نبود؟» 

بانوان اهوازی در پایان این بیانیه خطاب به نمایندگان تاکید کردند:

 « مطالبه صریح و شفاف بانوان اهوازی از شما و شرط اعتماد مجدد ما اهوازی ها به شما نمایندگان کلانشهر اهواز در مجلس شورای اسلامی آن است که  :

۱. در استیضاح وزرای اقتصادی دولت نقش فعال داشته باشید. 
۲. شفاف سازی کنید چرا در طرح سوال از رئیس جمهور شرکت نکردید. 
۳. عملکرد خود را درخصوص نظارت و وادار ساختن دولت  به سیاست های مؤثر در بهبود وضع معیشتی  و کنترل گرانی های افسار گسیخته برای مردم تشریح کنید.
٤ . عملکرد شما درخصوص نجات ملت عزیز ایران از شر قراردادهای نفتی استعماری و قوانینی مانند Fatf  که نفوذ و سلطه دشمن را ساختار مند می کند،چه بوده است؟» 

گفتنی ست این حرکت خودجوش مردمی توسط ۵۰۰۰ نفر از بانوان مناطق مختلف اهواز از جمله کیانشهر، شهر کارون، سه راه خرمشهر، زیتون، کیانپارس، پاداد شهر، گلستان، ...  و نیز صدها نفر از بانوان طوایف عربی حمایت شد.هم چنین شایان ذکر است جمعی از خانواده های شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم با امضای خود به این حرکت انقلابی بانوان اهواز اعتبار مضاعف بخشیدند .




نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار