اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲
مدیرکل هواشناسی خوزستان از ادامه افزایش رطوبت و کاهش یک تا سه درجه‌ای دما تا اواخر هفته جاری خبر داد.
محمد سبزه‌زاری با بیان اینکه امروز اکثر نقاط استان خوزستان با شرجی یا افزایش رطوبت مواجه بودند، اظهار کرد: روند افزایش رطوبت و پدیده شرجی به ویژه در نوار شرقی و جنوبی با شدت و ضعف تا اواخر هفته جاری ادامه دارد.

وی افزود: همچنین با توجه به بالا بودن شاخص‌های ناپایداری در سطوح فوقانی جو و تقویت کم فشار سطح زمین از بعد از ظهر امروز تا آخر وقت روز پنجشنبه هفته جاری، انتظار افزایش ابر، رگبار، رعد و برق و تندبادهای لحظه‌ای به ویژه در ارتفاعات شمالی و شرقی استان خوزستان را خواهیم داشت.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: همچنین با توجه به افزایش سرعت وزش باد و تندبادهای لحظه‌ای در بعدازظهرها، برخاستن گرد و غبار محلی مورد انتظار است. 

سبزه‌زاری ادامه داد: همچنین از امروز تا روز پنجشنبه هفته جاری، کاهش یک تا سه درجه‌ای دما به صورت تدریجی پیش‌بینی می‌شود. شمال خلیج فارس نیز طی سه روز آینده مواج است.

وی با بیان اینکه امروز میزان رطوبت در برخی شهرهای خوزستان به بیش از 50 درصد رسید، بیان کرد: میزان رطوبت امروز صبح در اهواز 84 درصد، رامهرمز 77 درصد، ماهشهر 88 درصد، امیدیه 79 درصد، بهبهان 89 درصد، شوش 79 درصد، گتوند 54 درصد، هندیجان 86 درصد، آغاجاری 77 درصد، دزفول 92 درصد، شوشتر 86 درصد، و در کشاورزی اهواز 82 درصد گزارش شده است.

وی گفت: در شبانه‌روز گذشته ایستگاه کشاورزی اهواز با 48.4 و ایذه با 22.8 به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین نقاط استان خوزستان بودند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین 28.8 و 47.1 درجه سانتی‌گراد در نوسان خواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار