شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۲
دبیرخانه پنجمین جشنواره هنری مقاومت (پایتخت پنجره‌ها) داوران بخش‌های پنجگانه مسابقه جشنواره را معرفی کرد.

دبیرخانه پنجمین جشنواره هنری مقاومت (پایتخت پنجره‌ها) داوران بخش‌های پنجگانه مسابقه جشنواره را معرفی کرد.

به گزارش شوشان، طبق اعلام دبیرخانه پنجمین جشنواره پایتخت پنجره‌ها داوران بخش‌های مختلف جشنواره بدین شرح معرفی شدند: داوران مسابقه داستان و داستانم جواد جزینی، دکتر علی صالحی و مریم دلباری. داوران مسابقه شعر جلیل صفربیگی، دکتر جمال نصاری و فاطمه مزبان‌پور، داوران مسابقه عکس، جاسم غضبان‌پور، آرش آبخو و کوروش سنایی و داوران مسابقه نمایش‌نامه‌نویسی و نمایش‌نامه‌خوانی، عبدالرضا سواعدی، ابوالقاسم غلام حیدر و محمد غدیرزاده .

مطابق اعلام دبیرخانه دايمی جشنواره که در حوزه هنری مرکز آبادان مستقر است مهلت ارسال آثار تا 25 شهریور ماه تمدید شده و تاریخ داوری آثار نیز 31 شهریور هم زمان با آغاز هفته دفاع مقدس است. برگزیدگان جشنواره نیز در مراسم و آیین پایانی جشنواره که روز پنج مهر 92 در سینما نفت آبادان برگزار می‌شود معرفی خواهند شد.

گفتنی است جشنواره پنجم پایتخت پنجره‌ها با حضور استان‌های خوزستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان و بوشهر برگزار می‌شود و آثار پذیرفته شده در دبیرخانه جشنواره از این استان‌ها است. برنامه جانبی جشنواره نیز مطابق روال سال‌های گذشته در هفته دفاع مقدس به میزبانی حوزه هنری مرکز آبادان و با همکاری نهادها و ادارات آبادان و خرمشهر برپا می‌شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار