اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۴
دزفول رتبه نخست استان در ثبت‌نام اینترنتی دانش‌آموزان را دارد.

شوشان : مدیر آموزش و پرورش دزفول گفت: این شهرستان رتبه نخست استان در ثبت‌نام اینترنتی دانش‌آموزان را دارد.

غلامرضا نصرالله‌پور در جلسه شورای آموزش و پرورش که با حضور مسئولان این شورا در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: در حال حاضر کار ثبت‌نام 94 درصد از دانش‌آموزان این شهرستان انجام شده است.

وی افزود: براساس بررسی‌های انجام شده این شهرستان رتبه نخست خوزستان را در زمینه ثبت‌نام اینترنتی دانش‌آموزان را داشته است.

مدیر آموزش و پرورش دزفول ادامه داد: با توجه به قرار گرفتن در آستانه سال تحصیلی جدید مدارس دزفول نیز برای حضور دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی آماده‌سازی شده است.

نصرالله‌پور تصریح‌کرد: در مجموع امسال 356 واحد آموزشی در مقاطع سه‌گانه تحصیلی پذیرای دانش‌آموزان این شهرستان خواهند بود.

وی اضافه‌کرد: بیشترین تعداد این مدارس مربوط به مقطع ابتدایی با 178 مدرسه و کم‌ترین آن نیز در فنی‌وحرفه‌ای با 18 مدرسه است.

مدیر آموزش و پرورش دزفول اضافه‌کرد: همچنین 103 مدرسه برای مقطع دوره اول دبیرستان و 57 مدرسه برای دوره دوم دبیرستان برای سال تحصیلی جدید آماده شده است.

نصرالله پور خاطرنشان‌کرد: جشن بازگشایی مدارس نیز در دو روز برگزار می‌شود که شامل جشن جوانه‌ها ویژه دانش‌آموزان مقطع هفتم که 30 شهریورماه خواهد بود و جشن بازگشایی مدارس که اول مهرماه همزمان با سراسر کشور با حضور دانش‌آموزان و مسئولان انجام خواهد شد.

وی تصریح‌کرد: در مجموع همه برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات لازم برای بازگشایی مدارس در شهرستان دزفول انجام شده است که در این بین همکاران ما در آموزش و پرورش تلاش‌های مضاعفی را در این راستا انجام داده‌اند.

مدیر آموزش و پرورش دزفول در ادامه با اشاره به هفته دفاع مقدس افزود: به این مناسبت برنامه‌های مختلفی در سطح مدارس این شهرستان اجرا خواهد شد.

نصرالله‌پور گفت: غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، نواختن زنگ دفاع مقدس، برگزاری محافل خاطره‌گویی در مدارس از جمله این برنامه‌ها خواهد بود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار