اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۹
شوشان - عبدالرحمن نیک سرشت :

در مقابل زشتی های مذبوحانه ی فاجعه تروریستی ۳۱ شهریورماه سال جاری، به هر حال ما شاهد تجلی زیبایی های خود جوشی نیز بودیم که شایسته است جهت تنویر افکار عمومی به ذکر پسنده ی آنها اقدام نمائیم.

۱-شجاعت و سماحت خبرنگاران و عکاسان اهوازی در ثبت واقعی آن حادثه، به ویژه انعکاس اخبار لحظه به لحظه و نیز ارسال عکس های ماندگار جالبی که هنری و عاطفی حادثه را روایت کردند.

۲- آمادگی و پختگی نیروهای مسلح فاقد سلاح جنگی در اجرای پدافند عامل مبنی بر صدور فرمان پناه گیری و دراز کش مردم حاضر در صحنه، کنترل و مدیریت ابتکاری فاجعه و حمایت از جان کودکان، زنان و کهنسالان .

۳- تیزهوشی و واکنش سریع رزمی محافظان امنیتی و نیز سرداران و امیران حاضر در جایگاه، که با اقدام شجاعانه و ضربتی خود توانستند طول، عرض، عمق و زمان عملیات تروریستی را از مهاجمان سلب نمایند و نگذاشتند که مهاجمان تکفیری از خدا بی خبر با آزادی عمل، ابعاد این فاجعه را گسترش دهند و با رشادت هرچه تمام به شکار آن خفاشان شب پرست مبادرت ورزیدند. 

نتیجه گیری؛

پیشنهاد می شود متولیان امر، خالقان آن زیبایی های خودجوش را ارج نهاده و ضمن تشویق و تکریم شایسته، تک تک آنها را شناسایی کرده و از طرف دولت جمهوری اسلامی بدانها جوایز نفیس یا مدال افتخار اعطاء فرمایند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار