اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۰
مهر علیزاده قائم مقام معاونت هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری خوزستان در امور اقتصادی:
یداله مهرعلیزاده در جلسه ستاد تنظیم بازاراستان خوزستان با اشاره به تحریم های دشمنان با بیان این که تحریم یعنی جنگ اقتصادی، و این میز عملیات جنگ است که دور آن جمع شده ایم، اظهار کرد: توان تصمیم گیری ما برای این جنگیدن بالاست اما باید از تمام ظرفیت خود برای مقابله با این جنگ اقتصادی استفاده کنیم.















هشدار قائم مقام معاونت هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری خوزستان در امور اقتصادی به مسئولان ستاد تنظیم بازار استان:
باید از این جنگ اقتصادی سربلند بیرون بیاییم مسئولان آمادگی خود را برای کار جهادی آماده کنند
قائم مقام معاونت هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری خوزستان در امور اقتصادی گفت: امروز در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم و این میزها، میزهای عملیاتی جنگ است که باید با تصمیم گیری درست، از این جنگ اقتصادی سربلند بیرون بیاییم.
یداله مهرعلیزاده در جلسه ستاد تنظیم بازاراستان خوزستان با اشاره به تحریم های دشمنان با بیان این که تحریم یعنی جنگ اقتصادی، و این میز عملیات جنگ است که دور آن جمع شده ایم، اظهار کرد: توان تصمیم گیری ما برای این جنگیدن بالاست اما باید از تمام ظرفیت خود برای مقابله با این جنگ اقتصادی استفاده کنیم.
مهرعلیزاده افزود: استاندار خوزستان و دیگر مسئولان ارشد استان، شورای تامین و سازمان صنعت معدن و تجارت استان تمام تلاش خود را برای رصد موضوعات و حل مشکلات استان دارند و در همین راستا، قرارگاه فرماندهی اقتصادی تشکیل شده است اما هنوز به آن اثربخشی واقعی نرسیده است، به همین دلیل باید سطح نفوذ و مداخله را در تصمیم گیری های مهم استان بالا ببریم و این کارایی و اثربخشی را افزایش دهیم.
وی ادامه داد: مسئولانی که می توانند این اثربخشی را داشته باشند آمادگی خود را برای کار مضاعف و جهادی در استان اعلام کنند وآن ها که نمی توانند هم از این قافله جدا شوند.
مهرعلیزاده با تاکید بر این که رفتارمسئولان ذیربط رصد می شود، عنوان کرد: افرادی که عضو قرارگاه فرماندهی اقتصادی استان هستند و برای آن ها حکم صادر شده، جانشین به جلسات این قرارگاه نفرستند بلکه باید شخصا در جلسات این قرارگاه حاضر شوند وآخرین گزارش ها را از وضعیت موجود گزارش دهند. 
 این مقام مسئول ازاتاق های بازرگانی و اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت و سازمان جهاد کشاورزی خواستار پیش بینی های لازم برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی در بازار شد و اظهار کرد: اگر ناهماهنگی های بین دستگاهی وجود دارد، باید برطرف شود.
وی با گله مندی از اتاق بازرگانی، بنکداران ومدیران فروشگاه های بزرگ گفت: درست است که وظیفه دولت، رسیدگی به مشکلات به وجود آمده است اما بخش بازارهم باید قوی تر وارد میدان شود، زمانی که اقتصاد عمده استان در بازار است، بازاریان باید تلاش بیشتری داشته باشند و همکاری بهتری با دولت داشته باشند.  
مهرعلیزاده در ادامه ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و پیگیری اتاق اصناف، گفت: با افرادی که نسبت به شرایط موجود بی تفاوت هستند به شدت برخورد می کنیم. این که چه کسانی در بازار اهواز اختلال ایجاد می کنند، در حال شناسایی هستند و با این افراد بدون هیچ اغماضی برخورد می شود .
این مقام مسئول با بیان این که هیچ مسئولی نباید از این شرایط فاصله داشته باشد و همه باید پای کار باشند، افزود: کارها باید به درستی انجام و گزارش های امیدبخش ارائه داده شود، در غیر این صورت هر مدیر یا مسئول بی تفاوت را برکنار خواهیم کرد.
قائم مقام معاونت هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری خوزستان در امور اقتصادی با بیان این که تصمیم نهایی در خصوص وضعیت موجود در جلسه شورای تامین مطرح می شود، تاکید کرد: تعهدی به شورای تامین، استاندار خوزستان و مردم داده ایم که انتظار همکاری داریم و باید پای تعهد خود بایستیم، چرا که همه ما در یک کشتی قرار داریم که باید به خاطر ایثار مردم و سربلندی این سرزمین تلاش کنیم.

 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار