اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۶
رییس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان خوزستان با بیان این‌که از نظر کیفی نسبت به بازی‌های پاراآسیایی 2014 توانسته‌ایم رشد 15 درصدی در جاکارتا داشته باشیم، گفت: تداوم این موفقیت‌ها، حمایت مسوولان را می‌طلبد.
مهرداد شیروانی در مراسم استقبال از ورزشکاران خوزستانی شرکت‌کننده در بازی‌های پاراآسیایی 2018 جاکارتا، اظهار کرد: هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان خوزستان از نظر کمی در اعزام و کسب سهمیه در بازی‌های پاراآسیایی رشد 100 درصدی داشته است. همچنین از نظر کیفی نسبت به بازی‌های پاراآسیایی 2014 توانسته‌ایم رشد 15 درصدی داشته باشیم.

وی افزود: ادامه موفقیت‌ها حمایت مسوولان را می‌طلبد؛ هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان خوزستان در بین هیات‌های سراسر کشور عنوان اول را به دست آورد اما از نظر مالی و زیرساختی اصلا شرایط خوبی نداریم و از استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و نمایندگان استان انتظار داریم که در حد شان این ورزشکاران شرایطی را به وجود آورند که بتوانیم دامنه کاری‌مان را گسترش دهیم.

رییس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان خوزستان گفت: آن‌چه امروز به واسطه مدال‌آوری این عزیزان در پاراآسیایی جاکارتا دیدید، تمام بضاعت استان خوزستان نیست و این تنها 20 درصد از ظرفیت خوزستان محسوب می‌شود. در حال حاضر تنها 10 شهرستان ما فعال هستند، در حالی که خوزستان 30 شهرستان دارد و می‌توانیم ورزشکاران سایر شهرستان‌ها را هم جذب کنیم تا ان‌شاءالله این موفقیت‌ها و قهرمانی‌ها برای استان و کشور ادامه داشته باشد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار