اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸
رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اهواز از آموزش رایگان رشته‎های صنایع دستی به افراد کم‎توان مالی با هدف وارد کردن آنان به چرخه کار و اشتغال خبر داد.
غلامرضا جلیلی‎نیا با اعلام این خبر گفت: براساس صحبت‎هایی که با اساتید حاضر در خانه صنایع دستی اهواز داشتیم، موافقت این اساتید را جلب کردیم تا هریک از آنان ده تا پانزده نفر از کسانی که توان مالی برای حضور در کلاس‎های آموزشی را ندارند، به صورت رایگان آموزش دهند تا این افراد بتوانند وارد چرخه کار شوند و کسب درآمد کنند. 

او با بیان این‎که درحال حاضر چهار کارگاه فعال صنایع دستی در رشته‎های سفال‎گری، گلیم‎بافی، چهل‎تکه‎دوزی و باتیک در اهواز وجود دارد افزود: کار آموزش این رشته‎ها نیز در محل این کارگاه‎ها واقع در خانه صنایع دستی اهواز انجام می‎شود. 
  
رییس اداره میراث فرهنگی اهواز خاطرنشان کرد: کار ثبت‎نام از کارآموزان در اهواز درحال انجام است و علاقمندانی که از توان مالی برای حضور در این کلاس‎ها برخوردار نیستند می‎توانند برای شرکت در این دوره‎های آموزشی، به اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اهواز مراجعه کنند تا پس از تأیید عدم داشتن توان مالی با دریافت معرفی‎نامه از رئیس اداره در کلاس‎ها شرکت کنند. 
  
وی اضافه کرد: این افراد پس پایان دوره آموزش، کارت صنعتگری دریافت خواهند کرد و می‎توانند وارد چرخه کار در حوزه صنایع دستی شوند. 
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار