اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۴
استاندار خوزستان:
استاندار خوزستان گفت: شهید طاها اقدامی گواه مظلومیت ایران اسلامی عزیز در مجامع بین‌المللی است و نام‌گذاری یک مدرسه به نام ایشان حداقل کاری است که می‌توانیم برای ماندگاری یاد و خاطره این شهید بزرگوار انجام دهیم.
غلامرضا شریعتی صبح امروز (سه‌شنبه، 24 مهر) در آیین افتتاح دبستان شهید "محمدطاها اقدامی" از شهدای حمله تروریستی 31 شهریور در اهواز، با اشاره به اینکه پدر این شهید عزیز نیز در مراسم بهره‌برداری از این مدرسه حضور دارند، اظهار کرد: حداقل کاری که از ما بر می‌آید احداث و نام‌گذاری یک مدرسه به نام ایشان است تا نام شهید طاها اقدامی برای همیشه در ذهن دانش‌آموزان و نوآموزان ما نقش ببندد و گواه مظلومیت ایران اسلامی عزیز در مجامع بین‌المللی باشد. 
  
وی افزود: البته ما باید در سازمان‌ها و نهادهای دیگر نیز یکسری از مراکز را به نام این شهید خردسال و سرباز کوچک وطن، نام‌گذاری کنیم. 
  
استاندار خوزستان بیان کرد: مدرسه محل تحصیل دیگر شهید حادثه تروریستی اهواز، شهید سیدحسن سواری  نیز به نام مبارک ایشان نام‌گذاری می‌شود تا یاد این شهدای گرانقدر در ذهن دانش‌آموزان این سرزمین ثبت شود تا در آینده با همه توان از انقلاب اسلامی دفاع کنند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار