اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳
رییس سازمان دانش‌آموزی خوزستان با بیان اینکه سازمان دانش‌آموزی خوزستان همانند دو سال گذشته در مرز شلمچه موکب برپا کرده است، گفت: تلاش می‌کنیم در این موکب خدمات مناسبی به زائران ارائه شود تا تا زوار در زیارت خود با دردسر کمتری مواجه شوند.
علیرضا مسرور اظهار کرد: سازمان دانش‌آموزی خوزستان امسال نیز همانند دو سال گذشته در مرز شلمچه موکب برپا کرده است که این موکب با محوریت سازمان دانش‌آموزی خرمشهر اداره می‌شود. 

وی افزود: با توجه به محدودیت منابع و امکانات که در سازمان استان وجود دارد، این موکب با محوریت سازمان دانش‌آموزی خرمشهر و با حضور، حمایت و پشتیبانی سایر شهرها اداره می‌شود. در واقع خدمات سایر شهرها به صورت امداد به خرمشهر محسوب می‌شود. سال‌های گذشته موکب‌ها به صورت استانی اداره می‌شدند و سازمان دانش‌آموزی کل کشور به عنوان پشتیبان موکب‌ها فعالیت کرد اما امسال اداره موکب به خرمشهر سپرده شده است. 

رییس سازمان دانش‌آموزی خوزستان گفت: در موکب سازمان دانش‌آموزی مانند سایر موکب‌ها خدماتی به زائران ارائه می‌شود؛ به طور مثال ایجاد یک استراحتگاه برای زائران به‌ویژه فرهنگیان و دانش‌آموزان یا امدادهای مختلف مانند ارائه اطلاعات مناسب به زائرین انجام می‌شود.

مسرور افزود: امسال به دلیل محدودیت منابع، امکان چاپ نقشه و ... از سوی سازمان دانش‌آموزی برای زائران در اختیار نداریم. کمک‌های ما امسال بیشتر شامل کمک‌های تغذیه‌ای و ارائه خدماتی مانند راهنمایی است تا زوار در زیارت خود با دردسر کمتری مواجه شوند.

وی خاطرنشان‌کرد: امسال کاروان دانش‌آموزی برای اعزام به پیاده‌روی نداریم و دانش‌آموزان و فرهنگیان به طور متفرقه در این پیاده‌روی شرکت می‌کنند. سال‌های قبل از خرمشهر، سیستان و بلوچستان و گلستان، کاروان‌های دانش‌آموزی در پیاده‌روی اربعین شرکت داشتند اما چون این راهپیمایی مردمی است ترجیح داده شد مردمی‌تر باشد و به همین دلیل نیز ما به صورت سازماندهی شده وارد این بحث نشدیم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار