اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۲۴۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵
مدیر کل مدیریت بحران خوزستان:
کیامرث حاجی زاده گفت: ملاک مدیریت بحران برای تعطیلی روزهای الوده پیش بینی هواشناسی است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل مدیریت بحران استان کیامرث حاجی زاده روز شنبه در نشست تخصصی کارگروه حمل و نقل بلایای و طوفان گفت: در حوزه پیش بینی هوا در استان با مشکلاتی رو به رو هستیم  که گاها موجب بروز برخی ناهماهنگی ها می شود.

وی افزود: براساس پیش بینی های اداره کل هواشناسی استان و پس از آن مشورت اعضای مختلف ستاد مدیریت بحران اعم از مدیران حوزه بهداشت، آموزش و پرورش، مدیریت بحران ، استاندار و غیره تصمیم تعطیلی نهایی می شود.

مدیر کل مدیریت بحران استان با اشاره به اهمیت کارگروه حمل و نقل توضیح داد: این کارگروه با جان و سلامت مردم سر و کار دارد.

وی افزود: نقاط حادثه خیز باید در الویت کارگروه قرار گیرند.
حاجی زاده بیان کرد: پنج درصد از اعتبارات تملک و دارایی به رفع بحران ها اختصاص داده شده و این موضوع به سازمان برنامه و بودجه نیز ابلاغ گردیده است.

حاجی زاده افزود:در کارگروه های  تخصصی باید مباحث به شکل کارشناسی حل شوند و به موضوع پیش بینی و پیشگیری توجه شود و در انتها این مسایل به راهکارهای عملی منجر گردد.

وی بر وجود نقاط کور در جاده های استان تاکید کرد و آن را یک معضل دانست و گفت: وضعیت ارتباط دهی در محورهای مواصلاتی باید به گونه ای باشد که برقراری ارتباط تلفنی با نیروهای امدادی  در هر نقطه جاده در صورت بروز هر گونه حادثه ای امکان پذیر باشد.

وی ادامه داد: راه های عشایری و روستایی بسیار وضعیت نامناسبی دارند و اگر در هرکدام از این مسیرها حادثه ای به وقع بپیوندد حداقل سه الی چهار ساعت طول میکشد تا آمبولانس بر سر حادثه حاضر شود.

مدیر کل مدیریت بحران استان یاداور شد: نکته مهم دیگر در حوزه راه ها نصب علایم هشدار دهنده است باید این علایم در جاده ها بیشتر شوند.

وی با اشاره به ایمنی خطوط انتقال نفت و گازی که از جاده ها یا روستاها عبور میکنند گفت: در نشست سال گذشته مصوب شد شرکت خطوط لوله اصفهان و خوزستان حداقل چهار پایگاه اطفا حریق صنعتی راه اندازی کنند اما تاکنون این مصوبه را اجرایی نکرده اند لذا در صورت بروز هر گونه حادثه مسئولیت این امر برعهده خودشان است.
منبع: ایسنا
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
دیدبان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
comment
0
0
comment آقای حاجی زاده لطف نمایید به مردم اعلام بفرمایید ماسک های گرد وغبار را از چه شرکتی و به چه مبلغ خرید می نمایید.
comment
دیدبان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۲
comment
0
0
comment آقای مدیر ماسک های توزیعی را از کدام شرکت و به چه مبلغ خریداری می کنید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار