اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۵
فرماندار ویژه خرمشهر ، خبرداد ؛
فرماندار ویژه خرمشهر ، گفت : از ابتدای ماه صفر و آغاز پیاده روی اربعین حسینی تا کنون حدود 400 ویزای جعلی در مرز شلمچه کشف‌ شده که همه آنها در اختیار مقامات ذی ربط قرار گرفته است.
شوشان آبادان ؛به گزارش خبرنگار شوشان مستقر در مرز شلمچه ؛ امروز یکشنبه (29 مهرماه)  ولی‌الله حیاتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تا به امروزبیش از 120 هزار زائر اربعین حسینی از مرز شلمچه تردد کردند.

وی  به خروج زائران اتباع خارجی از مرز شلمچه اشاره کرد و افزود : از این تعداد زائرانی که تا کنون از مرز شلمچه خارج شدند  20 هزار نفر اتباع خارجه بودند که شامل اتباع کشورهای آذربایجان، پاکستان، هند و افغانستان بوند.

حیاتی گفت : خوشبختانه همکاران ما در مرز شلمچه بدون هیچ مشکلی در حال رسیدگی به امورات و تردد زائران هستند ضمن اینکه بخشی از مشکل آب مواکب حل‌شده و بخش دیگری آن نیز در حال رفع است تا این مشکل نیز هرچه سریعتر حل شود.

وی از کشف ویزای جعلی اربعین حسینی در مرز شلمچه خبر داد و افزود : با همکاری و دقت بالای پرسنل مستقر در این مرز از ابتدای ماه صفر و آغاز پیاده روی اربعین حسینی حدود 400 ویزای جعلی کشف‌ شده که همه آنها در اختیار مقامات ذی ربط قرار گرفته است.

فرماندار ویژه خرمشهر ، با بیان اینکه همه تمهیدات لازم برای تردد زوار اربعین حسینی امسال نیز در مرز شلمچه اندیشیده شده ، تصرح کرد : همه کسانی  که بمنظور خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی از سایر نقاط مختلف کشوربه این نقطه مرزی آمده‌اند در حال خدمت‌رسانی به زوار هستند.

وی از خروج  خودروهای‌ ایرانی به کشورعراق خبرداد و افزود: طبق خواسته عراقی‌ها برای ورود خودرو به خاک کشورشان به  ازای هر خودرو 42 میلیون تومان وثیقه دریافت می کنند و پس از بازگشت خودروها این مبلغ به آن‌ها عودت داده می‌شود.

وی ادامه : باید برای این موضوع نیزاطلاع‌رسانی گسترده صورت گیرد تا رانندگان با آمادگی کامل عازم کشور عراق شوند.

حیاتی  خاطرنشان کرد : همچنین در کشور عراق نیز تمهیدات لازم و مناسب برای خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی دیده‌ شده ضمن آنکه مواکب به تعداد لازم برای پذیرایی از زوار در عراق مستقر شده است.‌

فرماندار ویژه خرمشهر از کمک رسانی سیستم حمل و نقل کشور عراق خبر داد و عنوان کرد :خوشبختانه سیستم حمل‌ونقل عراق نیز به کمک ما آمده و مرز ‌به‌صورت شبانه‌روزی آماده پذیرش زائران ایرانی و خارجی است. همچنین دروازه‌ها و مسیرهای تردد اتباع خارجه از زوار ایرانی در مرز شلمچه مجزا شده ‌و ما نیز آمادگی پذیرش هر تعداد زائر را داریم.


 انتهای پیام/.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار