اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۱
استاندار خوزستان ، خبرداد ؛
آبادان - شوشان ؛ استاندار خوزستان ، گفت : تا کنون بیش از 200 هزار نفر زائر از این دو مرز استان خوزستان عبور کردند که از این تعداد بیش از 22 هزار نفر زائر اتباع غیر ایرانی بودند.
شوشان آبادان ؛ به گزارش خبرنگار شوشان مستقر در مرز شلمچه ، غلامرضا شریعتی ظهر امروز یکشنبه(29 مهرماه) در حاشیه بازدید از مواکب و افتتاح موزه عبرت ایران در مرز شلمچه با حضور در جمع خبرنگاران ، اظهار کرد : کم وبیش همه در خصوص موزه عبرت شنیده اند که این موزه نشان دهنده شکنجه ها ، زحمت ها ، رنج ها و مرارت هایی که برای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی کشیده شده است.

وی افزود : تلاش ها ، ایثارها ، از خودگذشتگی هایی که رخ داده و چه مبارزینی که همه خطرات را بجان خریدن برای اعتلای کلمه الله و جاری کردن احکام مبین اسلام بوده . اگر چه زحمت زیاد بوده اما پیروزی حاصل شده و خدای تبارک و تعالی به مستضعفین قدرت داده است.

وی با بیان اینکه کفران نعمت نباید کرد و می بایست قدر این نعمت بزرگ حکومت اسلامی را بدانیم ، ادامه داد : باید در جهت پیشرفت ، توسعه و گسترش این انقلاب تلاش کنیم وهمت بورزیم. باید قدر کسانی که سابقون ، پیشگامان این راه بودند را بدانیم و تک تک ما تلاش و از انقلاب صیانت کنیم زیرا دیدن اینها بار و تعهد را بر دوشمان بیشتر می کند . همه ما در قبال خون هایی که برای پیروزی و حفظ انقلاب و هشت سال دفاع مقدس ریخته شد مسئول هستیم چرا که این به ما یاد آوری می کند تا در این مسیر باید خودمان را متعهد بدانیم.

شریعتی گفت : امیدواریم نسل جوانان ما با دیدن این ها بیشتر و بیشتر به مردمی ، الهی و خالص بودن زحمات بسیاری که برای این انقلاب عزیز کشیده شده مطلع و آشنا شوند تا ادامه دهنده واقعه راه پیشگامان انقلاب باشند.

وی با اشاره به اینکه در مرزهای شلمچه و چذابه تمهیدات لازم و بسیار خوبی اندیشیده شده است، تصریح کرد : شرایط امنیتی ، انتظامی و خدماتی بویژه در مرز شلمچه که یکی از مرز های خوب کشور بحساب می آید بسیار مطلوب و قابل قبول است. خوشبختانه مسئله خاصی وجود ندارد و حزه های خدماتی ، زیرساختی ،انتظامی ، امنیتی ، اطلاعاتی و سایر دستگاه ها پای کار هستند و ما نیز امیدواریم راهپیمائی عظیم اربعین حسینی که نشان دهنده عزت اسلام ، قدرت شیعه و تشیع ، تاثیر گذاری و نفوذ کلام جمهوری اسلامی که در میان ملت های دنیاست با اقتدار و بهتر از سال های گذشته برگزار شود.

استاندار خوزستان از عبور بیش از 200 هزار زائر اربعین حسینی از دو مرز شلمچه و چذابه خبرداد و بیان کرد : تا کنون این تعداد زائر از این دو مرز استان خوزستان عبور کردند که از این تعداد بیش از 22 هزار نفر زائر اتباع غیر ایرانی برای حضور در راهپیمائی اربعین حسینی بوده است.

وی افزود :به نظر می رسد زائرین روزهای منتهی به آخر برای حضور در این حماسه عظیم اقدام می کنند و عبور زوار روزانه در حال افزایش است.میزان قابل ملاحضه ایی طی سه روز گذشته از مرزها عبور کردند بطوری که روز گذشته 36 هزار نفر از مرز شلمچه عبور کردند اما از صبح امروز تا الان حدود 35 هزار زائر از این مرز عبور کردند.

وی ادامه داد : خروج زائران از گیت های خروجی مرز شلمچه بمدت 5 ثانیه انجام می شود و این روند  به سرعت در حال انجام است.


انتهای پیام/.

شریعتی از استقرار مواکب برای خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی در خاک عراق خبرداد و خاطرنشان کرد :در خارج از مرز شلمچه و در خاک عراق مواکبی از استان آذربایجان شرقی ، استان خوزستان و سایر استان ها در طول مسیر مستقر کردند که به زائران در حال خدمات رسانی هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار