شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۸

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: شمار ثبت نام کنندگان در جشنواره کارآفرینان برتر استان از مرز 2 هزار و 400 نفر گذشت.

به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، سید خلف موسوی با بیان اینکه تاکنون بیش از 2 هزار و 400 نفر از کارآفرینان استان در سایت کارآفرینان برتر ثبت نام کرده‌اند، اظهار کرد: استان خوزستان به لحاظ افراد ثبت نام کننده در سایت، رتبه اول کشور را دارا است.

وی اشتغال و کارآفرینی  را از جمله نیازهای اساسی جامعه امروزی دانست و افزود: کارآفرینان، مسئول نوآوری در جامعه هستند و توانایی لازم را برای عملی کردن توانمندی‌های خود دارند.

موسوی کارآفرینی را فرایندی پویا و مستمر توصیف کرد و یاد آور شد: کارآفرینان موفق خواهان تغییر در موقعیت اقتصادی و اجتماعی خود و محیط اطراف بوده و برای تحقق اهداف خود با اندیشه عالی وارد کار می‌شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، ایجاد و تقویت مراکز رشد و پارک‌های فناوری، مراکز کارآفرینی و خدمات مشاوره، ایجاد شبکه‌های حامی کارآفرین، تدوین سند ملی و برنامه راهبردی ویژه کارآفرینی، کسب و کار کوچک و متوسط را ازجمله راهکارهای ساختاری توسعه کارآفرینی در جامعه عنوان کرد.

وی، با بیان اینکه کارآفرینان تأثیر مستقیمی روی توسعه اقتصادی و اجتماعی دارند، افزود: فعالیت‌های بیشتر کارآفرینان باعث افزایش میزان درآمد سرانه و در نهایت ارتقای سطح زندگی مردم، ایجاد موقعیت‌های تجاری جدید و شکل‌گیری بیشتر صنعت و تحرک در بازارهای جهانی می‌شود.

به گفته موسوی، مهم‌ترین آثار توسعه کارآفرینی، افزایش نوآوری، ارتقای سطح فناوری، رشد اختراعات و ابداعات، تولید دانش فنی، ایجاد اشتغال، تولید و توزیع درآمد در سطح جامعه است.

دبیر هفتمین جشنواره کارآفرینان برتراستان خوزستان بار دیگر با تأکید بر اینکه آخرین مهلت ثبت نام در سایت هفتمین جشنواره کارآفرینان برتر تا تاریخ 31 فروردین ماه است، از کارآفرینان استان خواست با مراجعه به سایت karafarinanebartar.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار