اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷
فرمانده انتظامی خوزستان:
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: شرایط برای بازگشت زائران اربعین حسینی به کشور از گذرگاه های مرزی چذابه و شلمچه فراهم است.
سردار حیدر عباس زاده در مرز چذابه افزود: برنامه ریزی برای ورود قانونی توام با نظم و انضباط زائران اربعین حسینی به کشور فراهم شده و گیت های ورودی گذرنامه در مرزهای چذابه و شلمچه بدون مشکل خاصی آمادگی لازم را برای ورود زائران دارند.
وی با بیان اینکه ورود تدریجی زائران به کشور از مرزهای چذابه و شلمچه در چند روز اخیر شروع شده پیش بینی کرد از روز یکشنبه روند ورود زائران به کشور از این 2 مرز شتاب گیرد.
فرمانده انتظامی خوزستان از عموم زائران اربعین حسینی خواست نهایت همکاری را با ماموران انتظامی و مرزبانی داشته باشند تا ورود آنان به کشور در فضایی آرام صورت گیرد.
سردار عباس زاده ورود و خروچ زائران اربعین حسینی را روان و بی مشکل توصیف کرد و از زائران خواست صبر و متانت خود را در سفر حفظ کنند.
وی گفت: تغییرات جوی در روزهای اخیر سبب اختلال موقت در تردد زائران اربعین در مرزهای شلمچه و چذابه شد ولی هم اکنون شرایط عادی است و شرایط امنیتی بسیار مناسب در مرزهای شلمچه و چذابه حاکم است.
فرمانده انتظامی خوزستان در پایان اظهار داشت: هم اکنون هماهنگی بین بخشی خوبی برقرار شده تا زائران با کمال سلامت به تدریج وارد کشور شوند.
شلمچه و چذابه 2 کانون اصلی و بین المللی تردد زائران اربعین حسینی در خوزستان هستند.
تاکنون فرماندهان ارشد انتظامی و نظامی کشور از مرزهای شلمچه و چذابه بازدید کرده اند.
ایرنا/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار