اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۴
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت:‌ بازی بسیار سختی فردا برابر سپید رود در پیش داریم چرا که ما و سپیدرود نیاز به کسب امتیاز داریم.
ایلی استان روز جمعه در نشست خبری قبل از بازی با سپیدرود رشت اظهار داشت: تیم سپیدرود با اضافه شدن علی کریمی بسیار منسجم ‌تر از قبل بازی می ‌کند و ما به خوبی از این موضوع آگاه هستیم و در طول هفته تمرینات بسیار پرفشاری را پشت سر گذاشتیم.

وی با بیان این که باید از لحاظ روحی و روانی بیشتر روی بازیکنان تیم کار کنیم افزود: هفته قبل نمایش بسیار خوبی مقابل نفت آبادان داشتیم و با وجود شایستگی در این بازی 2 امتیاز‌ از دست دادیم در حالی که می توانستیم پیروز میدان باشیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان با اشاره به این که در بازی برابر سپیدرود، فرزاد جعفری را به دلیل اخراج در بازی مقابل نفت آبادان و سینا مریدی را به دلیل 4 اخطاره شدن در اختیار نداریم افزود: خوشبختانه به غیر از این 2 بازیکن تمام بازیکنان خود را در اختیار داریم و امیدوارم با کمک یکدیگر بتوانیم سه امتیاز بازی فردا را کسب کنیم.

وی افزود: زمانی که تیم را در اختیار گرفتم بازیکنان مصدوم بسیاری داشتیم و باید با سایر بازیکنان شرایط را پیش می ‌بردیم که این امر باعث شد تغییر استراتژی دهیم و در طول این مدت سعی کردیم نقاط ضعف‌ تیم را برطرف کنیم که تا حدودی موفق شدیم.

استان با بیان این که بازی سپیدرود مقابل تراکتورسازی را دیدیم و معتقدم که این تیم در حال پیشرفت است افزود: با توجه به این که بازی فردا مصادف با تولد علی کریمی است بازیکنان سپیدرود انگیزه بیشتری دارند و تلاش می کنند با گرفتن امتیاز از این بازی به سرمربی خود تبریک بگویند.

وی ادامه داد: قطعا بازیکنان سپیدرود می ‌خواهند با پیروزی در این دیدار به سرمربی خود کادو بدهند اما من خواهش می ‌کنم این کار را به هفته بعد موکول کنند چرا که ما قصد داریم سه امتیاز بازی فردا را کسب کنیم. 

سرمربی تیم فولاد خوزستان افزود: برای تیم پرسپولیس در بازی فردا آرزوی موفقیت می ‌کنم و معتقدم قهرمانی این تیم برای فوتبال ایران پیامدهای مثبتی در بر خواهد داشت.

علیرضا امامی فر مربی تیم سپیدرود رشت به نشست خبری قبل از بازی با فولاد خوزستان نرسید و این نشست همچون هفته های قبل با حضور سرمربی یک تیم برگزار شد.

دیدار تیم های فولاد خوزستان و سپیدرود رشت از ساعت 15:30 روز شنبه در ورزشگاه غدیر برگزار می شود.
ایرنا/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار