اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۱
انریک ترادیاس:
شوشان- مدیر تخصصی گره منطقه ای سامانه مشورتی و ارزیابی گرد و خاک و ماسه در شمال آفریقا و اروپا و خاور میانه گفت: عوامل انسان ساز نقش زیادی برای فعالیت کانون های گرد و خاک دارند.
به گزارش شوشان انریک ترادیاس عصر شنبه در همایش بین المللی گرد و خاک در هتل نیشکر اهواز اظهار کرد: خیلی خرسندم که بار دیگر به اهواز سفر کرده و در همایش دیگری در زمینه گرد و خاک شرکت می کنم.

وی افزود: دو سال پیش نیز برای همایش گرد و خاک از طرف دانشگاه چمران به اهواز آمدم و این چهارمین بار است که در دوسال گذشته به ایران می آیم و این نشان دهنده اهمین بالای مسائل  زیست محیطی ایران برای کشوهای منطقه و جهان است.

مدیر تخصصی گره منطقه ای سامانه مشورتی و ارزیابی پیش آگاهی طوفان ها گرد ، خاک و ماسه برای منطقه شمال آفریقا و اروپا و خاور میانه گفت: از سازمان هواشناسی ایران به نمایندگی از مرکز سوپرکامپیوتر بارسلون و وزارت علوم اسپانیا برای این فرصت قدردانی می کنم که در این همایش حضور یافتم.

وی بیان کرد: عوامل انسان ساز نقش زیادی برای فعالیت چشمه های گرد و خاک داشته و این سو مدیریت منابع آبی را نشان می دهد ولی این موضوع غیر قابل حل نیست و می توان آن را اصلاح کرد .

ترادیاس تصریح کرد: ایران در زمینه مسائل زیست محیطی و مقابله با کانون های ریزگرد پیش قدم شده و برای بیابان زدایی حرکت های خوبی داشته که در منطقه قابل ملاحظه است . 

وی ادامه داد: مسأله گرد و خاک فرا مرزی است و همکاری بین بخش های مختلف می تواند هم افزایی بیشتری بین کشورهای منطقه ایجاد کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار