اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۲
معاون وزیر کشور:
شوشان- رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: سالن های چند منظوره با هدف مدیریت اوضاع در شرایط بحرانی احداث می شوند.
به گزارش شوشان اسماعیل نجار روز یکشنبه در آیین کلنگ زنی پایگاه چند منظوره مدیریت بحران شهر قلعه تل اظهار کرد: بسیاری از مردم تصویر نادرستی از سالن های چند منظوره دارند.

وی افزود: این سالن ها برای استقرار افراد در مواقع بحرانی نیست بلکه برای مدیریت اوضاع در شرایط بحرانی احداث می شوند.

وی ادامه داد : در ابتدای تشکیل مدیریت بحران در کشور اعتبارات خوبی برای احداث سالن های چند منظوره اختصاص یافت اما متاسفانه تعدادی از سالن های چند منظوره در استان خوزستان از کاربری اصلی خود خارج شدند که باید در این خصوص توجه ویژه ای از سوی مسئولان مربوطه صورت بگیرد.

همچنین کیامرث حاجی زاده در این مراسم گفت:منطقه قلعه تل به دلیل قرار گرفتن بر روی گسل زلزله و همچین مواجه با رانش زمین به صورت پیاپی نیازمند یک سالن چند منظوره بحران مجهز است.

همچنین محمد نجاتی پور فرماندار باغملک نیز این مراسم اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه با اعتبار ٣٠ میلیارد ریال آغاز شده است.

وی افزود:  در چند سال اخیر دو زلزله با ریشتر بالا این منطقه را لرزاند و البته این شهر در مسیر سیل نیز قرار دارد؛ همین اتفاق‌ها ضرورت احداث یک پایگاه چند منظوره بحران را بیش از پیش نشان می دهد.

همچنین علیرضا ره‌انجام، شهردار قلعه تل در این مراسم گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۲ هزار متر احداث خواهد شد که  کاربری این زمین برای این منظور تغییر کرده است.

وی افزود: با توجه به بحران مالی که در شهرداری این منطقه وجود دارد،  نیازمند توجه بیشتری از سوی مسئولان استانی و کشوری هستیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار