اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸
آیت الله حیدری:
شوشان- نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: تلاش دولت برای احیای ۵۵۰ هزار هکتار از اراضی خوزستان قابل تقدیر است
به گزارش شوشان آیت الله محسن حیدری روز  سه شنبه در آیین بهره برداری از فاز نخست طرح احیای ۵۵۰ هزار هکتاری اراضی خوزستان و ایلام در سطح ۲۹۵ هزار هکتار اظهار کرد: جا دارد از رهبر معظم انقلاب ، رییس جمهوری  از همه مسئولان استانی و کشوری به منظور اجرای این طرح بزرگ تقدیر کنیم . 
وی افزود: کاری که در این دولت انجام شد بیشتر به معجزه شباهت داشت چرا که طی ۱۷ سال از سال ۷۵ که دستور رهبر معظم انقلاب برای اجرای طرح ۵۵۰ هزار هکتاری صادر شد  تا ۹۲ تنها ۱۷ درصد اجرا شد و اگر روال همین بود باید ۸۳ سال دیگر می ماندیم اما به همت دولت دهم و یازدهم و عنایت ویژه رهبر معظم انقلاب شاهد این پیشرفت ها بودیم .
وی ادامه داد: توقع مردم خوزستان مربوط به همه ملت ایران است چرا که خوزستان گلوگاه کشور بوده و از منابع آب و زمین برخورد دار است که اگر به خوبی مدیریت شود منافع ملی ملت را تامین می کند.
وی تصریح کرد: انتظار می رود که میزان این طرح بیشتر شده و آب مورد نیاز آن نیز تامین شود .
وی گفت: انتظار می رود که طرح های وزارت نیرو برای انتقال آب نیز تجدید نظر شود تا خوزستان بتواند در زمینه آب مورد نیاز اراضی خود مدیریت بهتری داشته باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار