اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵
رئیس شورای شهر اهواز در خصوص بازنشسته بودن شهردار اهواز گفت: از وزارت کشور در خصوص بازنشسته بودن یا نبودن شهردار اهواز استعلام شده است و پس از جواب، تصمیم‌های لازم گرفته می‌شود.
عبدالرضا سنواتی اظهار کرد: پس از طرح سؤال یک عضو شورای شهر از شهردار اهواز و پاسخ شهردار به این سوالات در صحن علنی، عضو شورا از برخی پاسخ‌های شهردار قانع نشد.

وی افزود: با توجه به شرایط فعلی شهر و آبگرفتگی معابر، دامن زدن به مسائل حاشیه‌ای به نفع شهر نیست.

رئیس شورای شهر اهواز گفت: اعضای شورا اتفاق دارند که انتقادها در فضای آرام انجام شود و روال قانونی طی شود. بعد از طرح سوال باید رئیس شورا جهت انجام اقدامات بعدی تصمیم‌گیری کند. من نیز تابع تصمیم اکثریت اعضای شورا هستم.

سنواتی در خصوص بازنشسته بودن شهردار اهواز بیان کرد: از وزارت کشور در خصوص بازنشسته بودن یا نبودن شهردار اهواز استعلام شده است و پس از جواب، تصمیم‌های لازم گرفته می‌شود. 

به گزارش ایسنا، منصور کتانباف شهردار اهواز با حضور در جلسه شورای شهر اهواز در 23 مهرماه، به شش سوال طرح شده از سوی مازیار جهانبخشی عضو شورای شهر اهواز به صورت حضوری پاسخ گفت اما این عضو شورا از برخی پاسخ‌های ارائه شده شهردار قانع نشد. پس از آن تصمیم‌گیری در خصوص وضعیت شهردار، به آینده موکول شد. 
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار