اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۹۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳
مدیرکل مدیریت بحران خوزستان تاکید کرد:
شوشان- مدیرکل مدیرت بحران خوزستان گفت: فعال شدن سالن های مدیریت بحران در شهرستان و داشتن یک فرماندهی واحد از ضرورت ها در شرایط بحرانی است.
به گزارش شوشان کیامرث حاجی زاده روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی شورای مدیریت بحران خوزستان اظهار کرد : مصوبات شورای مدیریت بحران پس از شورای تأمین لازم الاجرا است و تمامی شهرستان ها باید موارد تاکید شده را مو به مو اجرا کنند.
وی افزود: تمامی آمادگی ها و اطلاعیه ها بر اساس اخطاریه های سازمان مدیریت بحران و همچنین هواشناسی کشور برای پیشگیری از تلفات و خطرات احتمالی است و همکاران شهرستان ها باید توجه ویژه ای به این مسایل داشته باشند.
وی ادامه داد: متاسفانه برخی اوقات مدیران در زمان بحران خارج از حوزه خدمت خود هستند که بی شک در صورت مشاهده چنین شرایطی بر اساس قانون با مدیران مربوطه برخورد می شود .
حاجی زاده تصریح کرد: تشکیل کارگروه ۱۸ گانه مدیرت بحران در شهرستان ها نیز از ضرورت ها است که باید فرمانداران در این زمینه اقدام جدی داشته باشند. 
وی گفت: استان خوزستان مشکلات عمده ای در زیرساخت ها دارد و مردم با ۱۰ میلیمتر بارندگی با مشکل جدی مواجه می شوند و باید مصوبات ستاد بحران را جدی تر بگیرند.
وی اظهار کرد: ما قصد مزاحمت برای دوستان نداریم اما مشکلاتی در استان وجود دارد که باید جدی گرفته شود.
وی تصریح کرد: شهردارها باید در شهرستان ها در زمان بحران پاسخگو باشند اما برخی از آن ها آیین نامه ها را جدی نمی‌گیرند .
حاجی زاده گفت: پاسخگوی اصلی هر شهرستان فرماندار است و پس از آن شهرداران باید به آیین نامه ها عمل کنند .
وی ادامه داد: بر اساس فرمایش و تاکید رهبر معظم انقلاب در زمان بحران حتی بخش خصوصی هم باید پای کار باشد .
وی گفت: یکی از ضرورت ها در استان داشتن یک فرماندهی واحد است که می‌تواند در شرایط بحرانی اوضاع را به خوبی کنترل کند.
وی گفت: ۱۳ مکان مدیریت بحران در استان ها در‌گذشته فعال بود اما همگی آن ها تعطیل شد که از دوسال پیش تاکنون تلاش کردیم این سالن ها را به چرخه اصلی بازگردانیم . 
حاجی زاده بیان کرد: فرمانداران باید پیگیر این سالن ها و تجهیزاتی که در آن سالن ها بوده، باشند چرا که در چنین شرایط بحرانی نیاز ضروری به این سالن ها احساس می شود .
وی اظهار کرد: سالن بحران اهواز به فرهنگسرای محله تبدیل شده که تاکنون موفق نشده ایم در خصوص بازگشت این سالن به یک سالن مدیریت بحران،  با شهرداری اهواز  به توافق برسیم . 
وی گفت: اهمیت سالن چند منظوره مدیریت بحران از همه مسایل مهم تر است ؛ شهری که در بحث بارندگی ، دفع آب های سطحی ، سرریز فاضلاب و بحران های دیگر با مشکل مواجه است ، به این سالن های چند منظوره نیاز  ضروری دارد.
حاجی زاده تصریح کرد: در شهرستان ایذه نیز سالن بحران به کاربری قبلی بازگشته و باید سریع‌تر تعیین تکلیف شود. 
وی ادامه داد: سالن های بحران هفتکل ، رامهرمز ، شوشتر ، مسجد سلیمان ، هندیجان ، آبادان ، اندیمشک و بهبهان باید هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شوند.

جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان با موضوع اخطاریه های هواشناسی مبنی بر پیش بینی بارش شدید, تگرگ صاعقه و وزش طوفان وتند باد لحظه ای در محل اداره کل مدیریت بحران در حال برگزاری است . 
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
کریمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
comment
0
0
comment آقای [...] قطعا ما هم معتقدیم که ستاد فرماندهی ضرورت دارد اما نه با ریاست جنابعالی که اندک سابقه ای در این خصوص دارید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار