اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹
استاندار خوزستان تاکید کرد:
استاندار خوزستان گفت: خروج تمامی فرمانداران و مدیران استان در شرایط بحرانی روزهای آینده از خوزستان ممنون بوده و هیچ توجیهی پذیرفته نیست.
به گزارش شوشان ، غلامرضا شریعتی روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی مدیریت بحران خوزستان اظهار کرد: تمامی مسئولان در شهرستان ها باید بسیج شده و در مکان های بحرانی باید اقدامات لازم جهت جلوگیری از آسیب های احتمالی در دستور کار قرار گیرد. 

وی افزود: سوخت لازم  در جاده ها باید تامین شود و  در مناطقی که احتمال قطعی ارتباط وجود دارد باید در اولویت خدمت رسانی قرار گیرد. 

وی ادامه داد: همچنین به مناطق کوهستانی در شرایط بحرانی باید بیشتر توجه شود .

استاندار خوزستان گفت: مدل های مختلف برای پیشگیری از آسیب های احتمالی   بارندگی باید در نظر گرفته شود و بخصوص بیمارستان ها باید آمادگی کاملی برای خدمت رسانی داشته باشند.‌

شریعتی گفت: تشکیل ستاد بحران باید اولویت کار فرمانداری ها قرار گیرد ، هیچ یک از فرمانداران و مدیران استان حق خروج از استان را ندارند .

وی بیان کرد: امکان دسترسی به مدیران باید فراهم باشد تا در مواقع ضروری بتوانیم سرعت عمل را برای خدمات رسانی بالا ببریم.

وی ادامه داد: هر مدیری که از استان خارج شود دیگر به استان باز نگردد چرا که وضعیت استان در روزهای آینده بحرانی است و مشکلات زیادی ممکن است در شهرها رخ دهد.
 
وی گفت: فرمانداران باید در دسترس باشند و نظارت کافی به مناطق شهرهای خود داشته باشند .

استاندار خوزستان بیان کرد: دستگاه های اجرایی استان ، آب و برق و گاز و نفت و حفاری همگی برای پشتیبانی از شهرستان ها در مناطق مختلف بسیج شوند. 

وی گفت: همه امکانات باید بسیج شوند تا مردم با کمترین مشکل در روزهای آینده برای تردد مواجه شوند .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار