اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۸
امام جمعه موقت اهواز:
امام جمعه موقت اهواز با اشاره به قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد سعودی گفت: هیچ گاه با کفار طرح رفاقت نریزید یا روی دیوار آمریکا یادگاری ننویسید چرا که اینها حتی به هم تباران خود رحم نمی‌کنند.
حجت الاسلام و المسلمین میراحمدرضا حاجتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) اهواز افزود: دلیل مرگ خاشقجی این بود که اعلام کرد پول شبکه ضد انقلاب ایران اینترنشنال در لندن را بن سلمان می‌دهد و همچین اطلاعات بمب‌هایی که بر سر یمنی ها ریخته می شود را دریافت می‌کرد.
وی ادامه داد: هر چه می‌گوییم با کفار رفیق بازی نکنید اما کسانی که در قلبشان مرض است به سمت کفار می روند تا با آن‌ها رفاقت کنند.
امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: یکی از نمایندگان در مجلس شورای اسلامی گفت اگر با FATF موافقت نکنیم و تصویب نشود ما و رییس جمهوری تضمینی برای بهتر شدن اوضاع نمی‌دهیم اما اگر با این معاهده موافقت کنیم حداقل بهانه از آنها گرفته می شود.
وی گفت: به عقیده من این نوع بهانه و این استدلال بسیار سخیف است.
حاجتی بیان کرد: برخی از کارگزاران دولت که اعتقاد به رفاقت با کفار دارند نمی گوییم که در قلبشان مرضی وجود دارد اما معتقدیم ساده لوحانی هستند که به خط امام اقتدا نمی‌کنند.
وی با اشاره به خروج آمریکا از برجام بیان کرد: اروپا اعلام کرد پس از خروج آمریکا شبکه مالی جدا درست ‌کرده و مشکلات پیش آمده را جبران می‌کند اما هدف اروپا این بود که وقت را بگیرند و قیمت ارز و سکه را چند برابر کنند و بعد از طریق شبکه‌ها خود به مردم بگویند که به خیابان بریزند.
امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: اتفاقا هدف اروپایی ها درست بود و مردم هم به خیابان ها ریختند اما نه برای آنها بلکه آمدند تا در طریق الحسین(ع) قرار بگیرند.
وی در ادامه گفت: البته باید از ملت و عشایر عرب عراق به خاطر میزبانی بی نظیرشان تشکر کرد.
حجت الاسلام حاجتی همچنین با اشاره به آتش سوزی در کالیفرنیای آمریکا بیان کرد: آمریکا حتی یک آتش سوزی را نتوانست خاموش کند این در حالی است که سردار قاسم سلیمانی آتش را در منطقه خاموش کرد.
وی بیان کرد:برخی در داخل گرایش به سازش دارند و سعی دارند حواس مردم را با مسایلی مانند رفتن زنان به ورزشگاه پرت کنند انگار که اولویت اول کشورشان تنها و تنها ورود زنان به ورزشگاه است در حالی که در بازار قیمت‎ها چندین برابر شده است.
امام جمعه موقت اهواز افزود: کسانی که گرایش به سازش با آمریکا دارند از ملت مشت محکمی خواهند خورد.
وی با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج بیان کرد: هفته بسیج هفته ولایت مدارانی است که سر خود را می دهند اما نمی‌گذارند خط امام محصور باشد.
حجت الاسلام حاجتی ادامه داد: بسیجی کسی است که فقط به فکر خودش نیست بلکه به فکر دنیا و عاقبت دیگران نیز در کنار خود است.
وی ادامه داد: بسیجی کسی است که تا آخر در راه بماند و از قطار انقلاب پیاده نشود، بسیجی زنی است که با اراده در حالی که دشمنان پول حرام می‎دهند تا حجاب را پیش چشم دختران سست کنند با چادر در مسابقات پارالمپیک قدم می‌زند.
امام جمعه موقت اهواز رمز توفیق بسیجیان را ماندن در صراط مستقیم انقلاب خواند و گفت: خط امام (ره) و فرمایشات رهبر معظم انقلاب همان صراط مستقیم است.
وی ادامه داد: هر چه با خط امام(ره) بیشتر پیوند خوردیم امنیت و فتوحات علمی بیشتری پیدا کردیم و هرگاه که از این خط فاصله گرفتیم در چاله و دست انداز افتادیم لذا خط پیروزی ما خط امام است که نباید از آن فاصله بگیریم.
حجت الاسلام حاجتی با اشاره به بالا رفتن قیمت ارز و سکه بیان کرد: بانک مرکزی وقتی به سخنان رهبر معظم انقلاب گوش فراداد قیمت ارز رو به سرازیری رفت.
وی افزود: یکی از ویژگی‌های خط امام (ره) و رهبر معظم انقلاب توصیه به خود اتکایی است که با این کار همیشه به جوانان روحیه می دهند.
امام جمعه موقت اهواز با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب توضیح داد: برخی در کشور درصدد این هستند تا به مردم تفکری را القا کنند که هیچ امیدی در کشور نیست اما آگاه باشند که خیانت می کنند.
وی با ابراز امیدواری نسبت به شکست تحریم ها گفت: از هم اکنون علایم شکست تحریم ها خود را نشان می دهد چرا که شکست تحریم ها شکست آمریکاست.
ایرنا/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار