اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
مسابقات فوتبال پیشکسوتان اهواز، یادواره "شهید فرهادی و یاران" از فردا آغاز می‌شود.
حیدر فرهادی، مسوول اجرایی مسابقات فوتبال پیشکسوتان اهواز اظهار کرد: اولین دوره این رقابت‌ها از فردا (دوشنبه) در سه رده سنی 48 تا 52 سال، 53 تا 56 سال، و 56 سال به بالا  و با حضور 10 تیم در اهواز برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که مسابقات در دو گروه پنج تیمی برگزار خواهد شد، عنوان کرد: در گروه الف تیم‌های ابوذر اهواز، شهدای ناصرخسرو، شاهین الف، هیات ورزش‌های همگانی، و استقلال شهرداری و در گروه ب نیز رفیش اهواز، شاهین ب، یاران شاهین، وحدت آسیا آباد، و منتخب هفتکل حضور دارند. این مسابقات فردا با بازی تیم‌های ابوذر اهواز و شهدای ناصرخسرو و هچنین وحدت آسیا آباد و منتخب هفتکل،شروع می‌شود.

مسوول اجرایی مسابقات فوتبال پیشکسوتان اهواز خاطرنشان‌کرد: این رقابت‌ها هر هفته با انجام چهار بازی در روزهای دوشنبه و چهارشنبه برگزار می‌شود و در نهایت تیم‌های برتر در دهه فجر طی آیین اختتامیه باشکوهی که خواهیم داشت، معرفی و تجلیل خواهند شد. در مراسم اختتامیه، برنامه‌هایی از جمله تجلیل از پیشکسوتان نیز در دستور کار است.

وی در ادامه، بیان کرد: شهید فرهادی در دهه پنجاه مربی وقت تیم شاهین اهواز بود و در سال 60 به درجه رفیع شهادت نائل شد. او بازیکنان بسیاری را به فوتبال معرفی کرد و ما سال گذشته طی یک کار فرهنگی از خانواده بازیکنانی که زیر نظر شهید فرهادی کار کرده بودند و بعد شهید یا فوت شده بودند، تقدیر کردیم. همچنین در آن مراسم از بازیکنانی که شاگرد این شهید بودند و اکنون در قید حیات هستند، تقدیر شد. ما قصد داریم این کار فرهنگی را هر دو سال یکبار برگزار کنیم.

فرهادی عنوان کرد: برگزاری مسابقه فوتبال و همایش فرهنگی اقدامی خودجوش است و وابسته به ارگانی نیست. البته جا دارد از معاونت فرهنگی ورزشی شهرداری اهواز و هیات ورزش‌های همگانی اهواز که اسپانسر ما هستند نیز قدردانی کنم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار