شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹
شوشان- عادل مسلمانی - خبرنگار و فیلمساز

صرف نظر از یافتن مقصر اصلی (شهردای یا آبفا) ...بارندگی اخیر و بدنبال آن عدم دفع مناسب آبهای سطحی و همچنین روان شدن و سرریز شدن فاضلاب های بسیاری از مناطق در اهواز شرایط سختی را برای مردم بویژه منازلی که آب به درون خانه های آنان نفوذ پیدا کرده بوجود آورد و چه بسا خساراتی (چه مادی و روانی )نیز ببار آورده که قطعا از ذهن فراموش نخواهد شد .

 اما در این میان انجام دو کار مهم از مسولین مربوطه و یا مافوق های آنان انتظار میرود تا بلکه مرهمی باشد برای التیام این درد ! ...اول آنکه بدون بهانه از جمله اینکه باران فراتر از انتظار بود و...رسما از ملت شریف اهواز بویژه کسانی که به نوعی گرفتار این مشکل شده بودند و چه بسا گذری وسیله نقلیه آنها خاموش و یا دچار مشکل شده عذر خواهی و دلجویی نمایند.


دوم اینکه این اتفاق که مثلا پمپ های تخلیه دچار مشکل شده اند را سرلوحه تجربیات خود قرار داده و به مردم قول دهند تا ضمن جایگزینی مناسب پیدا کردن در مواقع اینچنینی ، دگر باره به حول و قوه الهی مشابه این اتفاق رخ ندهد ....

واما یک پیشنهاد ساده و معقول برای اینکه کمی از سختی گذشته این دو روز مصیبت بر مردم کاسته شود ! در اولین قبوض پرداختی آبفا علاوه بر تخفیف در مبلغ پرداختی آب ، حق دفع فاضلاب نیزلاقل در دو دوره آتی حذف گردد .تا بلکه الیتیامی کوچک باشد بر درد مردمی که این همه مدت مجبور به پرداخت هزینه های مربوطه می شدند !
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار