اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۳
شهردار اهواز گفت: گردان امداد و نجات بسیج شهرداری اهواز مطابق ساختار و شرح وظایف ابلاغ شده از سپاه تقویت می شود.

به گزارش سایت شهرداری اهواز، کتانباف شهردار اهواز که به همراه قنوات عضو شورای اسلامی شهر، حاتمی کاکش مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل، شاهولی مدیرکل حوزه دفتر شهردار و تنی چند از مدیران برای تبریک هفته بسیج به محل بسیج شهرداری اهواز رفته بود با اعلام این خبر افزود: گردان امداد و نجات بسیج شهرداری اهواز بازو و ظرفیت مناسبی برای خدمات رسانی در مواقع ضروری و بحران هاست و تشکیل آن توانایی مدیریت شهری را برای مقابله با بلایا و بحران ها افزایش می دهد.

شهردار اهواز، اقدامات فرهنگی را بهترین راه مقابله با مشکلات و ناهنجاری های فرهنگی دانست و گفت: هم اکنون ظرفیت مناسبی به نام پارک های ساحلی کارون داریم و بعضاً معضلاتی نظیر قلیان‌فروش ها و... دارند که باعث نارضایتی شهروندان شده است که بهترین راه مقابله با این مشکلات اقدام فرهنگی است.

کتانباف ادامه داد: باید پارک های ساحلی محل برگزاری نشست ها و حلقه ها با هدایت نخبگان روحانیون، سمن ها، فعالان رسانه، خیریه ها و هنرمندان و ... شود. این امر علاوه بر ارتقای سطح بینش و فرهنگ، به تدریج باعث کم شدن و حذف ناهنجاری‌ها در پارک ها می شود.

این مقام مسئول خطاب به نخبگان شهر اهواز در حوزه‌های مختلف درخواست کرد: از همه این عزیزان دعوت می کنم در این زمینه به صورت جدی وارد عمل شوند. چون در زمینه فرهنگی به ویژه آموزش های شهروندی در شهر کارهای نکرده زیادی داریم. مشغول مذاکره با نهادهای مختلف جهت ورود به این حوزه هستیم. نهادهایی که هیچ توقع مادی ندارند و صرفاً هدفشان خدمت به مردم است و لازم است بسیج شهرداری در این زمینه به صورت جدی ورود کند.

منصور کتانباف با تأکید بر لزوم ورود بسیج به حوزه مبارزه با فساد و تخلفات اذعان کرد: برای مبارزه با فساد همزمان باید  اقدامات سلبی و ایجابی را انجام داد که بسیج شهرداری اهواز باید در این بخش به نهادهای نظارتی کمک‌های لازم را ارائه دهد.

شهردار اهوازدر پایان مجدداً ضمن گرامیداشت هفته بسیج بیان کرد: این شجره طیبه متعلق به هیچ گروه و جناح و حتی کشوری نیست و تفکری متعالی و جهانی است که بنا  به پیش بینی بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) روز به روز بیشتر از آن سوی مرزها در حال گسترش است.

در ادامه محمد هادی قنوات عضو شورای اسلامی شهر نیز با تبریک هفته بسیج به مشکلات جاری شهر و استان اشاره کرد و گفت: هم اکنون بیش از گذشته به تفکر و روحیه بسیجی برای رفع مشکلات احتیاج داریم.

در این دیدار کریم میر رضاییان رییس سازمان بسیج شهرداری اهواز نیز با تشکر از شهردار اهواز، گزارشی از فعالیت‌ها، برنامه‌ها و مشکلات این نهاد ارائه کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار