اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۰
استاندار خوزستان:
استاندار خوزستان گفت: استقلال طلبی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب بوده است که باید ابعاد آن در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تبیین شود.
 غلامرضا شریعتی روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در محل استانداری بیان کرد:تلاش سران آمریکا این بوده که با تحریم ها، ایران اسلامی نتواند چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیرد و این امر ما را مجاب می کند، برنامه های امسال را با شکوه بیشتری برگزار کنیم.
وی ادامه داد: دستاوردهای چهل سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی و پیشرفت و آبادانی ها باید بیشتر از همیشه به جهانیان معرفی شود.
وی بیان کرد: دشمن با تحریم های بیرونی و خارج از عرف قصد فشار آوردن به نظام اسلامی را دارد و در داخل نیز با فتنه و دسیسه سعی دارد درون دل مردم را خالی کند.
شریعتی گفت: اگرچه جدیت و انگیزه در نظام اسلامی وجود دارد اما هنوز آنگونه که باید اجرا نشده و نیاز است برای هرچه بهتر جلوه دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی، تمام ابزارها را بسیج کنیم.
وی افزود: اینکه دستگاه های اجرایی برای برگزاری جشن چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به خوبی ورود نمی کنند، پذیرفته نیست چرا که مدیران این سمت را در سایه این نظام به دست آورده اند و باید در خصوص برنامه های این جشن باشکوه همت ویژه ای به خرج دهند.
استاندار خوزستان بی تفاوتی در این زمینه را ابتدای آسیب خوردن و نشان دادن ضعف برشمرد و گفت: باید با روحیه جهادی و انقلابی این برنامه ها دنبال شود.
وی بیان کرد: ایجاد امید در مردم از انجام امور اصلی دستگاه های اجرایی کم اهمیت تر نیست چرا که تمام دستگاه های بیگانه و بوق های تبلیغاتی آنها در تلاش هستند، فضای یاس و ناامیدی را در جامعه گسترش دهند.
شریعتی گفت: اجرای برنامه های دهه فجر باید در تمامی مناطق خوزستان در دستور کار قرار گیرد و بخشداری ها و فرمانداری های با جدیت پای کار آیند.
وی گفت: گسترش فضای امید و نشاط در جامعه دشمن را ناامید می کند چرا که دشمنان استقلال ایران را نمی توانند تحمل کنند.
در این آیین اعلام شد 50 هزار برنامه برای بزرگداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در خوزستان در نظر گرفته شده است. ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار