اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران:
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با اشاره به تحریم های ظالمانه گفت: تولید، توسعه و صادرات باید به طور پیوسته ادامه یابد.
مهدی کرباسیان در آیین تجلیل و معارفه مدیران سابق و جدید شرکت های ملی مناطق نفتخیز جنوب، ملی حفاری ایران و نفت و گاز اروندان در اهواز گفت:اقدام های بسیار خوبی در صنعت نفت انجام شده و تلاش کارکنان صنعت نفت برای افزایش تولید در دوران پس از تحریم ها بسیار قابل توجه بوده است که نیاز به قدردانی ویژه دارد؛ باید به تهیه گزارش های جامع عملکرد شرکت ها توجه ویژه ای داشت . 

وی افزود: در شرکت ملی حفاری و شرکت اروندان نیز تلاش های بسیار انجام شده و من از جانب وزیر نفت حامل پیام تشکر و قدردانی هستم.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با اشاره به تنظیم بودجه در دولت در زمان فعلی تأکید کرد: حتی با سهم 14.5 درصد نیز با توجه به کاهش صادرات نفت برای تأمین نیازهای صنعت در زمینه توسعه ای و سایر نیازهای جاری مشکل خواهیم داشت در صورتی که در حقیقت سهم دریافتی شرکت ملی نفت ایران در حال حاضر پایین تر از این رقم است؛ از نمایندگان مجلس به ویژه نمایندگان خوزستان که شاهد تلاش سخت کارکنان صنعت نفت هستند می خواهم تلاش کنند که به دلیل مشکل کمبود بودجه ،سرعت قطار صنعت نفت کاهش نیابد.

کرباسیان بیان کرد: افتخار می کنم که اولین مقصد سفر در مسئولیت جدیدم استان خوزستان است، که تاریخ نفت کشور در این استان رقم خورده است.

وی با اشاره به تحریم های ظالمانه علیه کشورمان گفت: تولید، توسعه و صادرات باید به طور پیوسته ادامه یابد.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با تاکید بر اینکه مردم ما آرامش خود را مدیون شهدا و مردم خوزستان هستند و ما باید راه شهدا را ادامه دهیم، گفت: در موقعیت کنونی نیاز است روی پای خود بایستیم و ادامه این راه و تولید مستمر خصوصا در مخازن مشترک، ادای دین ما به شهدا است؛ با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر استفاده از تولیدات داخلی، باید به این موضوع نیز توجه ویژه ای داشته باشیم.

کرباسیان با تاکید بر روحیه همراهی و همدلی در صنعت نفت، اشاره کرد: قرار نیست با این تغییر مدیریتها، همه چیز از اول نوشته شود و ما هم قدردان زحمات قبلی هستیم و هم از تجربیات آنان بهره خواهیم برد؛ خوشبختانه بین مدیران پیشین و جدید این سه شرکت همکاری لازم وجود دارد و اطمینان دارم این شرکت ها به خوبی مسیر خود را طی خواهند کرد.

وی افزود: مشکلات همواره در هر صنعتی وجود دارد و برای مدیران و کارکنان صنعت نفت این مشکلات انگیزه ای برای تلاش بیش تر هستند.

معاون وزیر نفت زحمات و دستاوردهای صنعت نفت در غرب کارون و پارس جنوبی را باعث افتخار دانست و گفت: در گذشته هیچ کس فکر نمی کرد صنعت نفت کشور توان اجرای این پروژه ها را داشته باشد.

کرباسیان در خصوص مدیران عامل جدید این سه بیان کرد: امیدوارم این دوستان با بکارگیری تجربه و تخصص خود با همان قوت سابق به تلاش های خود ادامه دهند و به موارد ذکر شده در احکام خود توجه کنند. 

گفتنی است، مسعود کرباسیان، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران هفته گذشته در احکامی جداگانه احمد محمدی، جهانگیر پورهنگ و سیدعبدالله موسوی را به ترتیب به عنوان مدیران‌ عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، شرکت نفت و گاز اروندان و شرکت ملی حفاری ایران منصوب کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار