شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۱
سرپرست معاونت فرهنگی وزارت ورزش:
سرپرست معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: اگر امروز ورزشکاران ما در میادین بین‌المللی پرچم ایران را به اهتزاز در می‌آورند، در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز جوانانی مانند آن ها با تمام وجود و با نهایت خلوص، ایثار، از خود گذشتگی، شجاعت و همچنین شهامت و رشادت مقابل دشمن متجاوز ایستادند.
عبدالحمید احمدی امروز در مراسم یادمان عملیاتی  والفجر ۸ و در جمع کاروان فرهنگی ورزشی، اظهار کرد: خدا را شاکریم که در چنین فضا و موقعیتی در یکی از مناطق عملیاتی دفاع مقدس حضور پیدا کرده ایم. همچنین از ورزشکاران حاضر در این جا نیز بابت مدال آوری در میادین مختلف بین‌المللی و به اهتزاز در آوردن پرچم جمهوری اسلامی ایران قدردانی می کنم و این موضوع برای ما افتخار است و ان‌شاءالله قدر این نعمت‌های ارزشمند را هر چه بیشتر خواهیم دانست. 

وی خطاب به ورزشکاران، گفت: اگر امروز شما در میادین بین‌المللی پرچم ایران را به اهتزاز در می‌آورید، در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز جوانانی مانند شما با تمام وجود و با نهایت خلوص، ایثار، از خود گذشتگی، شجاعت و همچنین شهامت و رشادت مقابل دشمن متجاوز ایستادند، دشمنی که سودای زیادی در سر داشت و دشمنی به وسعت جهان بود ولی جوانان ما با کمترین تجهیزات اما با دل‌هایی بسیار قرص و محکم و دل‌هایی که توکل بر خدا و از امام حسین(ع) و شهدای کربلا تاسی داشت، برابر این تجاوز ایستادند و اجازه ندادند این پرچم مقدس بر زمین بیفتد و با خون خودشان برابر دشمن ایستادگی و ایران را سربلند کردند.

سرپرست معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: این قهرمانان باعث افتخار ایران در تاریخ شدند که به روح بلندشان درود می‌فرستیم و همواره مدیون شهدا هستیم و امیدواریم رهروان صدیقی برای این شهدا باشیم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار