اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۱
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون گفت: با توجه به اینکه در معرض ریزش نیروی کار قرار داریم، تثبیت اشتغال برای ما در اولویت قرار دارد.
به گزارش ایسنا؛ عیسی منصوری در جریان سفر به استان مرکزی و در حاشیه بازدید از بیمارستان تخصصی سینا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باید از طریق کاهش هزینه اشتغال برای کارآفرینان، این موضوع را پیگیری کنیم و امیدواریم بتوانیم این حوزه را تامین منابع کنیم.

وی ادامه داد: تلاش ما در برنامه اشتغال فراگیر این بود که با توجه به شرایط اقتصادی کشور حوزه‌هایی که دارای ظرفیت اشتغالزایی بیشتری هستند را مورد توجه بیشتری قرار دهیم که یکی از این حوزه‌ها حوزه سلامت در بخش خدمات است.

وی افزود: بخش سلامت ظرفیت بالایی از ایجاد اشتغال در شرایط موجود اقتصادی کشور دارد بنابراین در توافقی با وزارت بهداشت و درمان، یک نقشه از حوزه هایی که ظرفیت سرمایه گذاری داشت را معرفی کردیم و بر این اساس از منابع اشتغال فراگیر در اختیار آنها قرار دادیم.

برای راه اندازی بخشی از بیمارستان تخصصی سینا که امروز افتتاح شد، با مشارکت بانک رفاه 18 میلیارد و 700 میلیون تومان سرمایه گذاری انجام شده که هشت میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری خود طرح بوده و 10 میلیارد تومان نیز از محل تسهیلات بانک رفاه هزینه شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار