اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲
استاندار خوزستان:
اساندار خوزستان گفت: مسئولان مربوطه از ظرفیت سازمان های مردم نهاد غافل نشوند؛ تاکید دولت در این زمان بر افزایش فعالیت سازمان های مردم نهاد از سوی جوانان است.
به گزارش خبرنگار شوشان غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان شامگاه دوشنبه در ستاد ساماندهی جوانان استان عنوان کرد: معیار و هویت افراد تنها منحصر به قوم، اقلیم و نژاد آنها نیست، در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی و همچنین با توجه به تنوع های روحی، فرهنگی و اجتماعی معنای واژه هویت به صورت مداوم در حال تغییر است.

وی با بیان اینکه توجه به هویت افراد یک جامعه در این زمان بر هیچ انسانی پوشیده نیست، افزود: به طور حتم  هر گاه یک فرد در دوران نوجوانی در شرایط آرامش روحی قرار نگیرد و شکل گیری هویت وی متناسب با مقتضیات زمان نباشد، در دوران بزرگسالی دچار تزلزل خواهد شد؛ در همین راستا تعامل بین نسل ها و شاخص های این چنینی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. 

استاندار خوزستان تصریح کرد: در صورت توجه به مسائل این چنینی ما با یک جامعه بی هویت و دارای تزلزل نسل مواجه خواهیم شد؛ تقویت روحیه کمال جویی بین جوانان بر هویت بخشی شخصیت آنها بسیار تاثیر گذار است، در این زمان باید به تولیدات جوانان در عرصه های مختلف؛ علمی، فرهنگی و هنری توجه فراوانی شود و در همین راستا عدم توجه به این موضوع باعث سرخوردگی جوانان خواهد شد. جوانان سرخورده یک جامعه سرخورده را تشکیل می دهند.

وی گفت: دارا بودن از یک جامعه جوان، با انگیزه و فعال نیازمند ایجاد یک نقشه راه و برنامه منسجم از سوی نهادهای فرهنگی همچون دانشگاه است، خلا موجود در این خصوص در استان باید مرتفع شود؛ زیرا در این زمان خطرات بسیاری در کمین نسل جوان ما وجود دارد.

شریعتی اظهار کرد: انتظار می رود، اداره کل ورزش و جوانان استان با همکاری دانشگاه شهید چمران اهواز و جامعه روحانیت استان گام های موثری در این خصوص بردارند و این نقشه راه در کم ترین زمان ممکن ترسیم شود. مدیران دستگاه های اجرایی خوزستان نیز باید از ظرفیت های موجود در این زمینه استفاده لازم را ببرند.

استاندار خوزستان همچنین با اشاره به لزوم برگزاری ستاد ساماندهی جوانان در شهرستان های استان از سوی فرمانداران عنوان کرد: مسئولان مربوطه از ظرفیت سازمان های مردم نهاد غافل نشوند؛ تاکید دولت در این زمان بر افزایش فعالیت سازمان های مردم نهاد از سوی جوانان است، مدیران باید زمینه فعالیت های این چنینی را افزایش دهند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار