اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۴
دبیر شورای اطلاع رسانی خوزستان:
دبیر شورای اطلاع رسانی خوزستان گفت: فضای مجازی موجب تغییر ذایقه مخاطبان در زمینه های مختلف شده است لذا لازم است از روش های نوین اطلاع رسانی استفاده بیشتری شود.
سعید رضوانی در همایش توجیهی برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استانداری خوزستان افزود:با وجود توانمندی ها و خدماتی که دولت و نظام جمهوری اسلامی در خوزستان در چهار دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ارایه کرده اما مخالفان ملت ایران با تولید اخبار منفی در تلاش هستند که این دستاوردها را زیر سوال ببرند.

وی با تاکید بر هوشیاری رسانه های داخلی و متولیان اطلاع رسانی در کشور و خوزستان، بیان کرد: روابط عمومی ها به عنوان تامین کننده خوراک مطلوب برای رسانه ها در این زمینه می توانند نقش آفرینی کنند و اطلاعات مربوطه را تدوین و در اختیار مخاطبان مختلف قرار دهند.

وی با اشاره به اهمیت موضوع اطلاع رسانی عملکرد نظام جمهوری اسلامی ایران در آستانه چهلمین سالگرد آن، افزود: امسال جشنواره سلام پس از 2 سال وقفه، در جهت آموزش و توانمند سازی روابط عمومی های خوزستان احیا شده تا خوراک لازم برای اطلاع رسانی به مخاطبان با کیفیت بهتری تامین شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان ادامه داد: روش های اطلاع رسانی نوین و صحیح در زمان وقوع بحران های ناشی از بلایای طبیعی، اجتماعی و مرتبط با حوزه سیاسی و اقتصادی از جمله آموزش هایی هستند که در کارگاه های آموزشی این دوره از جشنواره سلام ارایه می شود.

رضوانی خوزستان را از جمله استان های توانمند در زمینه خدمات رسانی به مردم در40 سال گذشته دانست و گفت: تولید میلیون ها تن محصولات کشاورزی، رتبه نخست در تولید گندم، احیای زمین های 550 هزار هکتاری طرح رهبر معظم انقلاب، و همچنین تلاش ها برای رفع مشکل گرد و غبار از دستاوردهای برجسته اخیر در خوزستان محسوب می شود.

مسلم رحیمی مدیرکل صدا و سیمای خوزستان نیز با تاکید بر اینکه ارایه عملکرد 40 ساله نظام نباید تنها به ایام دهه فجر محدود شود خواستار همکاری و مشارکت همه جانبه دستگاه های اجرایی در اطلاع رسانی اقدامات صورت گرفته در این حوزه شد.

ایرنا/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار