اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹
مدیر آموزش و پرورش رامهرمز گفت: ریزش سقف یک کلاس در مدرسه ای در این شهرستان باعث مصدوم شدن 2 دانش آموز دوره پیش دبستانی شد.
امید حسین زاده با بیان اینکه این حادثه روز یکشنبه هفته جاری رخ داد افزود:دانش آموزان مصدوم برای درمان به بیمارستان منتقل شدند و در حال حاضر وضعیت سلامت آنها مساعد است. 

وی با بیان اینکه این مدرسه جزء مدارس تخریبی و خطر ساز بوده است گفت: هشت کلاس این مدرسه در نوبت عصر مختص به نوآموزان دوره پیش دبستانی است و این حادثه نیز در نوبت عصر این مدرسه رخ داد در نوبت صبح این مدرسه دانش آموزان دوره ابتدایی تحصیل می کنند.

حسین زاده بیان کرد:در پی این حادثه با هماهنگی مدیرکل آموزش ‌و پرورش خوزستان به مدت 10 روز مقطع پیش‌دبستانی این مدرسه تعطیل شده است تا سقف کلاس های درس این مدرسه مرمت و بازسازی شوند ضمن اینکه در این مدت دانش آموزان این مدرسه از تحصیل باز می مانند.

وی ادامه داد: بر اساس برآورد اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان حدود 40 درصد مدارس رامهرمز خطرساز هستند که در این خصوص با بنیاد برکت مکاتبه شده و بالغ بر 32 میلیارد ریال برای ساخت پنج مدرسه در این شهرستان اختصاص یافت.

مدیر آموزش و پرورش رامهرمز افزود: رامهرمز 11 مدرسه کانکسی دارد که با دستور استاندار خوزستان اقدام لازم برای جمع‌آوری این مدارس در حال انجام است.

ایرنا/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار