اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴
مدیرعامل شرکت گنجینه پردیس در گفتگو با شوشان:
مدیرعامل شرکت گنجینه پردیس گفت: در سال آینده ظرفیت حمل مواد اولیه مورد نیاز شرکت فولاد خوزستان به 10 میلیون تن در سال خواهد رسید.

جواد صادقی مجد مدیرعامل شرکت گنجینه پردیس در گفتگوی اختصاصی با شوشان عنوان کرد: در حال حاضر کلیه فعالیت های مربوط به بخش حمل نقل شرکت فولاد خوزستان از سوی این شرکت به صورت جاده ای، ریلی، دریایی و بین المللی انجام می پذیرد. بر همین اساس به صورت روزانه ظرفیت 20 تا 23 هزار تن مواد معدنی به شرکت فولاد خوزستان منتقل می شود.

وی افزود: علی رغم مشکلات موجود در زمینه حمل و نقل ریلی به دلایلی همچون؛ مصرف سوخت کمتر، ایمنی بیشتر، درگیری کمتر نیروی انسانی و کیفیت بالای حمل این روش انتخاب مطمئنی در زمینه حمل فولاد محسوب می شود. سرریز حمل ریلی از سوی این شرکت به صورت جاده ای انجام می شود. در همین راستا حدود 25 هزار سرویس به صورت ماهانه و 800 سرویس به صورت روزانه به صورت حمل جاده ای انجام می پذیرد. در روش ریلی نیز میانگین روزانه 130 واگن جا به جا می شود.

تحریم، صادرات شرکت فولاد خوزستان را متوقف نکرد

مدیرعامل شرکت گنجینه پردیس همچنین با اشاره به روش حمل و نقل دریایی عنوان کرد: با توجه به مشکلات پیش آمده در زمینه تحریم، محصولات شرکت فولاد خوزستان به صورت دریایی به کشور های طرف قرارداد این شرکت ارسال می شوند. زیر ساخت های لازم در این خصوص تامین شده و فعالیت این بخش نیز در آینده ای نزدیک آغاز خواهد شد. تحویل محصولات تولیدی شرکت فولاد خوزستان به کشور های مقصد یک روش ایمن به منظور افزایش کیفیت در زمینه صادرات محسوب می شود و این روش به نسبت تحویل محصول در بنادر ایران سودآوری بیشتری برای شرکت فولاد خوزستان دارد.   

وی با اشاره به همکاری با دو شرکت توسعه ملی ( تابعه شرکت فولاد خوزستان ) و فولاد شادگان عنوان کرد: در بازه های مختلف زمانی همکاری هایی با سایر شرکت های فولادی همچون گروه ملی فولاد ایران و فولاد اکسین نیز انجام شده اما به صورت کلی به دلیل اینکه این دو شرکت در حال دست و پنجه نرم کردن با چالش های بی شماری هستند، به صورت ثابت همکاری خاصی انجام نگرفته است. 


ظرفیت حمل مواد در سال آینده افزایش خواهد یافت 

صادقی مجد تلاش در جهت کسب اعتماد و اطمینان مشتریان از طریق شناسایی دقیق نیازها و انتظارات آنها، انجام شایسته و دقیق حمل و نقل ها برمبنای پایبندی به اصول کاری والزامات قانونی وتعهد به رعایت برنامه زمان بندی و اجرای به موقع حمل و نقل ها را جز اهداف این شرکت برشمرد و افزود: افزایش درآمدها و شاخص های سودآوری حاصل از ارائه خدمات حمل ونقل شرکت از طریق گسترش فعالیت های شرکت و عقد قرادادهای جدید از جمله سایر اهداف این شرکت در سال های آینده محسوب می شود که با جدیت بسیار از سوی کارکنان این شرکت در حال پیگیری است.

وی اظهار کرد: توجه و رسیدگی به نیروی انسانی در شرکت گنجینه پردیس از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؛ در همین راستا یک مجتمع خدماتی رفاهی به منظور حفظ آرامش و استراحت رانندگان خودروهای سنگین تحت مدیریت این شرکت احداث شده است، از سوی دیگر کلیه پرداخت ها برای رانندگان این شرکت به صورت آنلاین و در هر ساعت از شبانه روز انجام می شود.

صادقی مجد اظهار کرد: چشم انداز شرکت گنجینه پردیس پیشرو بودن در ارائه خدمات حمل و نقل ایمن، سریع و اقتصادی در زنجیره تامین گروه فولاد خوزستان و کشور است.

وی با اشاره به برنامه های این شرکت برای سال 98 عنوان کرد: شرکت گنجینه پردیس در سال 96 حدود یک میلیون و 800 هزار تن مواد اولیه مورد نیاز برای شرکت فولاد خوزستان را حمل کرد که این رقم در سال جاری به 7 میلیون تن رسید که از این بین حدود 2 و نیم میلیون تن به صورت ریلی و بقیه آن به صورت ترکیبی جا به جا خواهد شد. در سال 98 نیز ظرفیت حمل مواد در این شرکت به 10 میلیون تن خواهد رسید.

70 درصد ناوگان حمل و نقل استان فرسوده است

مدیرعامل شرکت گنجینه پردیس تصریح کرد: وضعیت حمل و نقل در کشور ایمن نیست؛ مسیرهای مواصلاتی کشور پر از خطر و آسیب های انسانی و مادی هستند. اغلب شرکت های فولادی در دنیا حمل و نقل خود را به صورت ریلی انجام می دهند اما در کشور ما زیر ساخت های لازم برای این منظور فراهم نشده، به همین دلیل شرکت فولاد خوزستان ناگزیر به استفاده از روش حمل و نقل جاده ای شده است. 

وی افزود: در این زمان حدود 9 درصد از حمل و نقل کشور در استان خوزستان انجام می شود؛ با وجود این حجم از حمل و نقل در استان وضعیت فعلی راه های مواصلاتی خوزستان در وضعیت نامناسبی به سر می برند. در این زمان حدود 400 هزار کامیون کفی و کمپرسی که جز ناوگان فرسوده محسوب می شوند در استان در حال تردد هستند. به صورت کلی در حوزه نوسازی ناوگان حمل و نقل خوزستان هیچ گونه فعالیت خاصی صورت نگرفته و به همین دلیل مسیرهای مواصلاتی استان اعم از جاده و ریلی ایمن نیستند.

صادقی مجد تصریح کرد: قوانین موجود در زمینه نوسازی ناوگان حمل و نقل در استان وجود دارد؛ اما اجرایی نمی شوند. در این زمان 70 درصد ناوگان حمل و نقل استان فرسوده است.



منصور مگاطیف مدیر روابط عمومی شرکت گنجینه پردیس در پایان این نشست با اشاره به چشم انداز این شرکت، عنوان کرد: چشم انداز شرکت گنجینه پردیس پیشرو بودن در ارائه خدمات حمل و نقل ایمن، سریع و اقتصادی در زنجیره تامین گروه فولاد خوزستان و کشور است.

وی افزود: شرکت گنجینه پردیس در سال 96 حدود یک میلیون و 800 هزار تن مواد اولیه مورد نیاز برای شرکت فولاد خوزستان را حمل کرد که این رقم در سال جاری به 7 میلیون تن رسید که از این بین حدود 2 و نیم میلیون تن به صورت ریلی و بقیه آن به صورت ترکیبی جا به جا خواهد شد. در سال 98 نیز ظرفیت حمل مواد در این شرکت به 10 میلیون تن خواهد رسید.






نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار