اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲
رئيس اتاق بازرگانی اهواز در گفتگو با شوشان:
رئيس اتاق بازرگانی، صنايع و معادن اهواز گفت: مشكلات اقتصادی در همه جای كشور مشابه است، مصوبات جديد دولت، پيكره نحيف بخش خصوصی را نحيف تر می كند.
شهلا عموري در گفتگو با شوشان عنوان كرد: سال هاي بسياري است كه فعالان اقتصادي با مشكلات موجود در حوزه صادرات سازش مي كنند و به فعاليت خود ادامه مي دهند؛ اما دولت به دنبال راهكار براي حل مشكلات آنها نيست.

وي افزود: چگونه وقتي راه را اشتباه مي رويم به دنبال تغيير مثبت و موثر هستيم؛ در اين زمان فعالان بخش اقتصاد استان  به دنبال بازارهاي صادراتي هستند؛ برند ثبت مي كنند و توجه   مشتري را جلب مي كنند. اما در زمينه صادرات فعاليت آنها متوقف مي شود.

رئيس اتاق بازرگاني، صنايع و معادن اهواز تصريح كرد: تا زماني كه دولت حاكم بر اقتصاد باشد اين اقتصاد پيشرفت نخواهد كرد. 
در اين زمان تنها ده درصد از صادرات غير نفتي كشور به بخش خصوصي واگذار شده است.  

وي گفت: البته ناگفته نماند دولت در سال هاي اخير توجه بسياري به بخش خصوصي و كارافريني در كشور داشته اما هنوز هم اين بخش مشكلات بسياري دارد؛ در حال حاضر انگيزه همه فعالان اقتصادي فرار از تحريم شده است. 

رئيس اتاق بازرگاني، صنايع و معادن اهواز با بيان اينكه تا بخش خصوصي تقويت نشود مشكلات اقتصاد حل نخواهد شد، گفت: ما بايد مشكلات را با راهكار علمي حل كنيم و نبايد تنها به حرف و شعار بسنده كنيم. در صورتي كه مي خواهيم موفق عمل كنيم بايد از شعار هاي زيبا فاصله بگيريم.

عموري تصريح كرد: مشكلات اقتصادي در همه جاي كشور مشابه است، مصوبات جديد دولت، پيكره نحيف بخش خصوصي را نحيف تر مي كند.

گفتگو از نیکامهر دیلمی
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار