اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰
شوشان - فریدون اسداللهی:

من به دلایل زیر عزل شدم :

۱-  رعایت عدالت و قانون در حق تمام شرکت کنندگان آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی و امتیاز ندادن به فرزند  یکی از مسئولان ... 

۲- تمکین نکردن به دستورات غیر قانونی بعضی مسئولان برای ثبت نام  دانش آموزانی که حتی در آزمون ورودی و تکمیل ظرفیت ثبت نام نکرده اند یا بواسطه ی رای غیر قانونی کمیسیون خاص و با استناد به ماده ای که هیچ ارتباطی با دانش آموز مورد نظر ندارد برای ثبت نام به دبیرستان نمونه دولتی معرفی شده اند ( اسناد این بند را تقدیم مراجع ذیصلاح خواهم کرد) بجزء توصیه های تلفنی ، کلامی و ...

۳- جلوگیری از استقرار آموزشگاه آزاد  بعضی آقایان  در محل دبیرستان حتی با پیشنهاد شراکت در منافع 

۴- نفرستادن دانش اموزان دبیرستان نمونه دولتی به مرکز کنکور ناحیه که محلی برای کسب درآمد  یک عده ی خاص شده است و به گفته ی بعضی از همکاران مطلع سطح آن از ضعیف ترین دانش آموز دبیرستان ما پایین تر است و مبلغ بسیار بالایی را از دانش آموزان اخذ می کنند. ( راستی کمک های استانداری برای ارتقاء رتبه کنکور به کدام مدارس حاشیه داده شد و اصولا کجا هزینه شد)

۵-  کم کردن ساعات تدریس معلمی که در سالهای گذشته از دانش آموزان انتقام می گرفت و نمرات مستمر زیر ده ایشان به بهترین دانش آموزان این شهر هر ساله باعث مشکلات فراوانی برای دانش آموزان می شد. و میانگین نمرات مستمرش در هر نوبت کمتر از ده بود ( پایین ترین میانگین نمرات مستمر کشور مربوط به ایشان می باشد ) و  به پاس این خدمات هم اکنون در مرکز کنکور ناحیه و دبیرستان دخترانه تیزهوشان ( بر خلاف بخشنامه  ممنوعیت اشتغال دبیران مرد در مدارس دخترانه ) با حق الزحمه بسیار بالا مشغول بکار است . و جالب اینکه همین همکار محترم نقش خبرچین دبیرستان ما را بعهده داشت .  


و کلام آخر 

همچنان بر اصول خویش ایستاده ام و اگر هزار بار دیگر در همین شرایط قرار بگیرم باز هم همین راه را انتخاب می کنم من برای صداقت و درستکاری جایگزینی نمی بینم . من هم می تواتستم با دادن امتیازاتی همچنان مدیر !!! (  ببخشید ماشین امضاء) بمانم . گاهی تعامل مترادف با ضایع کردن حق مسلم کسی می شود و من اهل حق کشی نیستم .
 می تواتستم  ((خر کریم را نعل کنم ))  و می شد با دادن چند کارت هدیه همچنان مدیر بمانم اما اینجا هدیه ؛  مصداق بارز رشوه است .

مثل اکثر همکاران و مردم شریف ایران بلحاظ مالی در سختی  هستم و به ریال ریال یک درآمد بیشتر محتاجم . اما توانستم از درآمد بالای سیصد میلیونی آموزشگاه ازاد بگذرم و  من گذشتم .
و امروز  ۱۵ روز است که دبیرستان نمونه دولتی دکتر حسابی مدیر ندارد و کسی مسئولیت اتفاقات و عزل مرا بعهده نگرفته است .
من ایمان دارم که  کشور قانون دارد .
من باور دارم که قاطبه ی مردم ، همکاران و نمایندگان مجلس  انسانهای قانونمند و سالمی هستند .
من یقین دارم هنوز بجایی نرسیدیم که مدیران سالم باید سکوت کنند و یا از کشور مهاجرت کنند که وای بر ما اگر چنین شود. 

من با توکل بر خدا و حمایت همه حق طلبان با این گروه زیاده خواه به مقابله برمی خیزم و در این راه کوتاه نمی آیم .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار