اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱
سرمربی تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه:
سرمربی تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه با ابراز رضایت از آمادگی تیمش برای حضور در مسابقات جام باشگاه‌های جهان، گفت: تیم ما توان قهرمانی در این دوره را دارد و برای کسب این عنوان می‌جنگیم.
ملک‌محمد بویری در خصوص آمادگی این تیم برای حضور در رقابت‌ها کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان، اظهارکرد: در ترکیب تیم بیشتر از بازیکنان رده‌های سنی جوانان و امید استفاده کرده‌ایم و خدا را شکر تیمی با بازیکنان باانگیزه داریم. در ترکیب‌مان از دو کشتی‌گیر گرجستانی نیز بهره می‌بریم که یکی از آن‌ها قهرمان امیدهای جهان و دیگری نایب‌قهرمان المپیک است.

وی با بیان این‌‌که بیشتر ترکیب تیم از نفرات بومی تشکیل شده است، گفت:‌ یک هفته‌ای است که در اردیبل، محل برگزاری رقابت‌ها اردو زده‌ایم و کشتی‌گیران‌مان از آمادگی خوبی برخوردارند. تیم ما توان قهرمانی در این دوره را دارد و برای کسب این عنوان می‌جنگیم. کشتی‌گیران ما در دو روز برگزاری این پیکارها می‌توانند خود را به عنوان پدیده معرفی کنند.

سرمربی تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه عنوان کرد: عناوین قهرمانی و نایب‌قهرمانی این رقابت‌ها را نیز در کارنامه داریم و ان‌شاءالله بتوانیم در سومین سال حضورمان نیز به فنیال مسابقات راه پیدا کنیم و یکبار دیگر مقام قهرمانی را به دست آوریم.

وی همچنین با اشاره به حضور شش تیم خارجی در این رویداد جهانی، گفت: تیم‌ملی ترکیه که در رقابت‌های جهانی مجارستان شرکت کرده بود، در مسابقات جام باشگاه‌های جهان اردبیل نیز حضور دارد. همچنین تیم روسیه با تیم خوبی در این مسابقات حاضر شده است. در مجموع مسابقات سختی در پیش داریم و باتوجه به این‌که این پیکارها پس از چند سال در تقویم اتحادیه جهانی نیز گنجانده شده، از سطح بالایی برخوردار است، البته سطح مسابقات کشتی فرنگی همیشه بالا است.

بویری در پاسخ به این سوال که حمایت مسوولان از تیم سینا صنعت ایذه برای حضور در این مسابقات به چه صورت بوده است؟ گفت: تاکنون مسوولی را حتی در حد تلفن در کنار تیم نداشته‌ایم، البته به این‌که مسوولی در کنار تیم نباشد و به ما توجه نکنند، عادت کرده‌ایم. جا دارد از حمایت‌ های آقای احمدپور اسپانسر تیم که صفر تا صد تیم  متعلق به او است، تشکر کنم. همچنین از زحمات اعضای کادرفنی آقایان بابک ولی‌محمدی، روح‌الله دهملایی، پویا بویری، اسماعیل حیدریان، هوشنگ حاتمی و محمدامین کجباف قدردانی می‌کنم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار