اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۹۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰

شوشان - لفته منصوری :

نمی‌دانم تا الآن به کتابی نیاز پیدا کردید و بی‌قرارش شوید! آن قدر که دلتان بخواهد به هر شکل ممکن به آن دسترسی پیدا کنید؟! کتاب کالای عجیبی است، برخی از ما برای آن ارزشی قائل نیستند و برخی جنون‌آمیز عاشقش هستند و برخی هم برای قضای حاجت (به معنای عام کلمه) بی‌قرارش می‌شوند. امروز به کتاب اسلام سیاسی در ایران اثر سید محمدعلی حسینی زاده نیاز داشتم و این کتاب فقط در کتابخانه مرکزی استان خوزستان بود. به شدت درگیر کارهای رساله بودم؛ ماشین هم نداشتم که به کتابخانه بروم. با یک تماس تلفنی کتاب را به در منزل فرستادند.

بر روی پاکتی که کتاب را در آن گذاشته بودند نوشته شده بود: «کتابهای دلخواه را با پیک کتاب در منزل تحویل بگیرید» این جمله برای یک نیازمند کتاب بسیار زیبا و دل نشین است. من صمیمانه از اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان از جناب آقای بهبهانی رئیس کتابخانه مرکزی از دکتر عباس حسین زاده معاون اداره کل و از جناب آقای دکتر رستمی مدیرکل محترم اداره کل که هر سه از عاشقان کتاب هستند، برای راه‌اندازی این طرح مفید تشکر می‌کنم؛ باشد که این ایده بهانه کتاب نخوانی را در جامعه‌ی ما کمک رنگ کند. امید که این طرح بتواند بوستان عطرآگین کتاب را در شهرمان منتشر کند.

عکس‌های مربوط به این یادداشت و نقد و نظرات خودتان را در کانال تلگرامی این‌جانب با عنوان «جستاری در زندگی روزمره» ملاحظه بفرمایید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار