اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۹۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۳
استاندار خوزستان:
استاندار خوزستان با اشاره به ظرفیت های فراوان این استان گفت: متاسفانه عده ای مشکلات استان خوزستان را بزرگنمایی می کنند که این کار موجب نا امیدی مردم و شادی دشمنان می شود.
غلامرضا شریعتی عصر جمعه در آیین کلنگ زنی پارک یکهزار هکتاری کوثر اندیمشک در جاده کرخه افزود: استان خوزستان ظرفیت های ارزنده ای در همه زمینه ها دارد که خدمات خوبی هم به واسطه این داشته ها انجام شده است.

وی با بیان اینکه بزرگنمایی مشکلات روح ناامیدی در جامعه تزریق می کند، بیان کرد: استان خوزستان در زمینه های مختلف از برخی استان های کشور جلوتر است اما در این استانها اخبار منفی منعکس نمی شود.

استاندار خوزستان بر لزوم انعکاس شایسته داشته ها و ظرفیت های استان به منظور امیدبخشی به مردم و ناامیدی دشمنان تاکید کرد و گفت: خوشبختانه اقدامات خوبی در حوزه تولید، صنعت، انرژی، تزانزیت، گردشگری و مسائل زیست محیطی و منابع طبیعی انجام شده است.

وی زیباسازی ورودی استان خوزستان را ضروری دانست و افزود: کمک به زیباسازی شهرستان اندیمشک در واقع جلوه بخشی به ورودی استان است. 

شریعتی همچنین در آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی واحدهای تولیدی فرو آلیاژ و فازدوم کنسانتره سنگ آهن اندیمشک اظهار داشت: سرمایه گذاری در بخش های تولیدی و اشتغالزایی فرصتی برای خودکفایی است.

وی با انتقاد از سخت گیری ها و تنگ نظری ها در خصوص سرمایه گذاری در خوزستان گفت: با توجه به ظرفیت های بسیار و منحصر به فرد خوزستان باید حجم سرمایه گذاری در این استان افزایش چشم گیر داشته باشد.

استاندار خوزستان افزود: در زمینه جذب سرمایه گذار هنوز به نقطه مطلوب نرسیده ایم اما تلاش ها در این زمینه ستودنی است.

وی گفت: باید با تسهیل شرایط بستر جذب سرمایه گذار در سطح استان فراهم شود.

ایرنا/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار