اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۸
نماینده مردم اهواز:
نماینده‌ مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: نیاد برکت در توسعه‌‌ استان خوزستان نقش به‌سزایی داشته است.
علی ساری به مناسبت یازدهمین سال‌روز تأسیس بنیاد برکت توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اظهار داشت: باید فعالیت‌های تمام نهادهای خدمت‌رسان را در مناطق محروم و کم‌تر توسعه‌یافته‌ کشور ارج نهاد و قدردان بود.

وی با اشاره به فعالیت‌های بنیاد برکت در استان خوزستان تصریح کرد: بنیاد در چند سال اخیر اقدامات گسترده و دامنه‌داری در زمینه‌های عمرانی و زیربنایی در استان انجام داده که ساخت مدارس، مساجد و مراکز بهداشت و درمان از آن جمله است.

ساری در ادامه اقدامات اشتغال‌زایی بنیاد برکت را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: در سالیان اخیر اقدامات مؤثر و قابل تحسینی از سوی بنیاد در زمینه‌ کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار در خوزستان انجام گرفته که منجر به توسعه‌ اقتصادی و رونق بازار کار در استان شده است. سرمایه‌گذاری و مشارکت در پروژه‌های تولیدی و صنعتی فعال در حوزه‌هایی هم‌چون محصولات پلاستیکی، مواد غذایی، پوشاک، آلومینیوم و غیره در راستای نیل به هدف متعالی اشتغال‌زایی بوده است.

عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی از آمادگی مجلس برای تعامل و همکاری بیش‌تر با بنیاد برکت خبر داد و بیان کرد: باید مساعدت‌های لازم با نهادهای خدمت‌رسانی هم‌چون بنیاد برکت انجام شود تا بتوانند در زمینه‌ محرومیت‌زدایی و توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی مناطق محروم کشور موفق‌تر عمل کنند. هم‌چنین باید فعالیت‌های این بنیاد به‌خوبی در سطح جامعه و در میان مسئولان تبیین شود تا همه در جریان خدمات آن قرار بگیرند.

نماینده‌ مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: استان خوزستان با وجود برخورداری از منابع نفتی، در بسیاری از مناطق با مشکلات عدیده از جمله بیکاری دست و پنجه نرم می‌کند و ورود به بنیاد برکت به این مناطق را باید به فال نیک گرفت.

وی افزود: بنیاد برکت با شناسایی کمبودها و اولویت‌های هر منطقه، اقدام به انجام عملیات عمرانی و فعالیت‌های منجر به اشتغال‌آفرینی کرده است. این بنیاد توانسته است با فعالیت‌های مؤثر خود در مناطق محروم خوزستان، به توسعه و اشتغال پایدار در استان کمک شایانی کند.
منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار